Ukończył Wydział Grafiki warszawskiej ASP (dyplom z grafiki warsztatowej z aneksem malarskim). Studia kontynuował na Universitat de Barcelona, w Nuova Accademia di Belle Arti w Mediolanie oraz w Centro Multimedia del Centro Nacional de las Artes w Meksyku. W latach dziewięćdziesiątych prowadził w miesięczniku Machina autorską rubrykę Rzecz Kultowa, przeniesioną później pod nazwą Od rzeczy na łamy magazynu Fluid. Był konsultantem i współautorem projektu ABCDF - słownik wizualny Miasta Meksyk (2000-2002). Jest głównym autorem wizerunku graficznego i architektonicznego sieci sex shopów Love Store (Meksyk 2005). Szerokiej publiczności dał się poznać dzięki multidyscyplinarnemu projektowi Pink Not Dead! (Garash Galeria, Mexico City / CSW Zamek Ujazdowski, Warszawa, 2006). Opublikował trzy albumy fotograficzne: Fúnebre (wspólnie z Jeronimo Hagermanem, Editorial Diamantina, 2006), W-wa (Fundacja Bęc Zmiana, 2007) i Minimal Fetish (Leto, 2010). W wielu ze swoich projektów podejmuje dialog z erotyką i pornografią - w tym wypadku warto wymienić choćby zrealizowany w warszawskiej Zachęcie mural Fertilty Pop (2008) czy serię kolaży pod wspólnym tytułem Pussy Mandala (2008-9). Intensywny kolor, eksplorowany tak w swoim potencjale witalnym jak w wymiarze socjo-kulturowym, jest istotnym elementem w jego twórczości. Zrealizował szereg obiektów w przestrzeni publicznej m.in.: "Światłotrysk" (Warszawa, 2009), "Color Cube" (Wrocław, 2010), "Obelisk" (Poznań 2010), "Widmo" (Bruksela, 2011), "Fantom" (Lublin, 2011), "Totem" (Open'er, Gdynia, 2012), "Bestia" (Kraków, 2013), "Melancholia" (Tarnów, 2013), “Muchomory”, “Obelisk”, “Piramida” (Kraków 2014-15), “El-Iksir” Elbląg, 2014, “Ślizg” (Warszawa, 2015), “Fryga” (Szczecin, 2015), "Living Sugar" (Poznań, 2016) i "Kalina" (Warszawa, 2016). Związany z warszawską galerią Leto. Mieszka i pracuje na przemian w Polsce i Meksyku.
włókno szklane, żywica, stal, farba poliuretanowa
wys. 180, szer. 185 cm (każdy)
stal, wielowarstwowy lakier samochodowy, 255 x 350 cm
lambda metaliczna, dibond/plexi
120 x 120 cm (każda)
sygn. i opisany na odwrociu
edycja: 1/5 + 2AP
serigrafia, papier, 70 x 70 cm,
sygnowany i opisany ołówkiem u dołu: 'TRZY GRACJE 32/41 MaurycyG| 2021'
serigrafia, papier, 70 x 50 cm, ed. 24/48,
sygnowany ołówkiem u dołu
silver lambda, plexi, dibond, 80 x 120 cm, ed. 1/5 + 2AP
sitodruk, papier, edycja: 46/48, 50 x 70 cm,
sygnowany w dolnej partii kompozycji na licu: „Flame Princess 46/48 podpis artysty 2022”
stal, wielowartwowy lakier samochodowy, 100 x 70 x 40 cm, ed. 1/3
serigrafia, papier
70 x 50 cm
sygn. dat., opis. i nr d. TRYUMF VIOSNY 47/48 Maurycy2021
serigrafia, papier
70 x 70 cm
sygn. i opis. d.
edycja: 37/39
lambda print, metalizowany poliester, sandwich dibond, plexi, 120 x 80 cm, edycja 1/5+2AP,
sygn. na odwrocie
szkło, metal, 272 x 116 x 6 cm
lambda/dibond, papier fotograficzny, plexi, 60 x 40 cm
sygnowany, datowany i numerowany na odwrociu: '3/3 2007 | [sygnatura]'
ed. 3/3 + AP
Inny egzemplarz obiektu w kolekcji „Uwikłane w płeć” Joanny i Krzysztofa...
stal, wielowarstwowy lakier samochodowy, 61 x 85 x 26 cm ed. 1/3
lambda/dibond, plexi, 80 x 120 cm
sygnowany, datowany i opisany na odwrociu: 'Z SERII WILD LIFE | 1/5 | [sygnatura] 2020'
ed. 2/5 + 2AP
Inny egzemplarz pracy w kolekcji Galerii Miejskiej BWA w Bydgoszczy.
aluminium polerowane, 40 x 10 x 10 cm
sygnowany, datowany i opisany na podstawie: 'QUEENIE | (GOLD) | UNIKAT | sygnatura | 2017'
serigrafia/papier, 69 x 69 cm (w świetle oprawy)
sygnowany, datowany i opisany ołówkiem na dole: 'SUPERNOVA 9/35 Maurycy G 2020'
serigrafia/papier, 49 x 49 cm (w świetle oprawy)
sygnowany, datowany i opisany ołówkiem u dołu: 'LUCIFERINA 23/33 Maurycy G | 2020'
serigrafia, papier, 59,7 x 59,9 cm
sygn. oł. pod ryc. l: SEN O WARSZAWIE, śr.: 19/38, p.: Maurycy 2019
na odwr. trzy stemple, l.: trójkątny: SIT[?] O DRUK, niżej prostokątny: KWIACIARNIA | GRAFIKI, p. okrągły z napisem w...
serigrafia, papier różowy, 27 x 40 cm (papier: 50 x 50 cm)
sygn. oł. l.d.: LUCIFERINA, śr.: 27/33, p.: Maurycy | 2020
na odwr. trzy stemple, od l. – okrągły z napisem w otoku: GRAPHICSFLOWERSHOP.COM | HANDMADE PRINTED IN...
farba samochodowa/włókno szklane, śr.:12 cm
sygnowany, datowany i numerowany na spodzie: '20/33 | [sygnatura] | 2011'
ed. 20/33
serigrafia barwna, papier, 55,5 x 26,5 cm
97,8 x 49,8 cm - wymiar papieru
sygn. oł. pod ryc. l.: CHARMER; śr.: 32/36; p.: Maurycy | 2018
Obraz nie jest oprawiony.
serigrafia, 70 x 50 cm, edycja 25, sygn.
lambda/dibond, papier RC, plexi, 80 x 120 cm
sygnowany na odwrociu: ’NIGHTLIGHT TO VENUS #26 | 1/5 + 2AP | [sygnatura] | 2017’
ed. 1/5 + 2 a.p.
szkło, metal, 272 x 116 x 6 cm