Wróć do artystów
GF

GOYA Y LUCIENTES Francisco

(1746 - 1828)
Dodaj do listy życzeń
(0)
Pokaż
082
082

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

NIECH KTO INNY UJARZMIA KOBIETĘ I ŹREBAKA. KOŃ PORYWACZ

Z: Los Disparates nr 10, 6 edycja (1916)
Akwaforta, akwatinta, 24,5 x 34,5 cm (odcisk płyty)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
080
080

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

QUIEN MAS RENDIDO?

Z: Caprysy nr 27
Akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty)
Powtórzenie z XX w.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
081
081

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

SI SABRÀ MAS EL DISCIPULO?

Z: Caprysy nr 37
Akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty)
Powtórzenie z XX w.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
45
45

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Kaprysy (Los Caprichos), 1799/1970

miedzioryt/papier Lana pur fil, 45,5 x 31 cm
wyd. Jean de Bonnot, Paryż
na odwrociu gwarancja wydawcy
80 grafik w oprawie z jedwabnej mory.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
010
010

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Sopla - Tchnienie, z cyklu Caprichos 1799, wydanie III

akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 20,9 x 14,6 cm (odcisk płyty),
30 x 19,4 cm (wymiar arkusza);
sygn. l. d.: Goya (na płycie);
poniżej pośrodku tytuł: Sopla.;
nr p. g.: 69.;
Wydanie z XX wieku.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
100-1028
100-1028

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Podarunek dla mistrza, Obsequnio a el Maestro;

z cyklu: Caprichos 1799, wydanie III
akwaforta, akwatinta, papier; 21,3 x 14,8 cm (odcisk płyty), 29,8 x 19,7 cm (wymiar arkusza);
poniżej pośrodku tytuł: Obsequnio a el maestro.; nr p. g.: 47.
Powtórzenia pochodzą z...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
100-1029
100-1029

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Wszyscy kiedyś upadną, Todos Caeran

z cyklu Caprichos 1799, wydanie IV
akwaforta, akwatinta, papier; 21,7 x 14,5 cm (odcisk płyty), 32,3 x 22,4 cm (wymiar arkusza);
poniżej pośrodku tytuł: Todos Caeran..; nr p. g.: 19.
Powtórzenia pochodzą z XX wieku.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
08
08

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Muerte de Pepe Illo - z cyklu Tauromachia

reprodukcja ręczna, akwaforta, akwatinta, 20,5 x 30,5 cm
Numer E z serii 40 odbitek (numerowanych 1-33 + A-G)

Prace z cyklu "Tauromachia" zostały zakupione w salonie towarzystwa zarządzającego prawami do spuścizny po...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
09
09

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Otra locura suya en la misma plaza - z cyklu Tauromachia

reprodukcja ręczna, akwaforta, akwatinta, 20,5 x 30,5 cm
Numer 19 z serii 40 odbitek.

Prace z cyklu "Tauromachia" zostały zakupione w salonie towarzystwa zarządzającego prawami do spuścizny po Goi. Do pracy dołączony...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
19
19

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Kaprysy-stroją się, l. 1918-1928

akwaforta, papier, 36,5 × 26 cm
10 edycja 170 egzemplarzy wydanych przez Zakład Miedziorytniczy Akademii Królewskiej w Hiszpanii w latach 1918-1928 na papierze Vergata spessa ze znakiem Jose Guarro z podobizną Goi w kapeluszu.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
57
57

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Kaprysy-Stroją się, 1918 - 1928

akwaforta, papier, wym. 36,5 x 26 cm, 10 edycja 170 egzemplerzy wydanych przez Zakład Miedziorytniczy Akademii Królewskiej w Hiszpani w latach 1918-1928 na papierze Vergata spessa ze znakiem Jose Guarro z podobizną Goi w...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
81
81

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

ORIGEN DE LOS ARPONES O BANDERILLAS (Pochodzenie sztuki wbijania harpunów, czyli banderilli), 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 200 x 316 mm (kompozycja), 245 x 350 (odcisk), 300 x 475 arkusz
Nr 7 z cyklu Tauromachia
Na odwrocie owalna pieczęć własnościowa: wokół orła napis: SCHELSICHE MUSEUM D. BILDENEN...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
82
82

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

UN CABALLERO ESPANOL MATA UN TORO DESPUES DE HABER PERDIDO EL CABALL (Rycerz hiszpański straciwszy konia, śmiertelnie godzi byka), 1816

Nr 9 z cyklu Tauromachia
Akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 205 x 310 mm (kompozycja), 240 x 350 mm (odcisk płyty), 325 x 410 mm
Na odwrocie owalna pieczęć własnościowa: wokół orła napis: SCHELSICHE MUSEUM D....

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
8
8

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Varilarguero y chulos haciendo el quite a un torero cogido, 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 39 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z ory- ginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Zachowany oryginalny opis.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
9
9

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Temeridad de Martincho en la plaza de Zaragoza, 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 18 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z ory- ginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Na odwrocie potwierdzenie autentyczności i...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
54
54

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Triumf Bachusa. Bachus wśród pijaków. Los borrachos, wg Diego Velázqueza

akwaforta, odbitka późniejsza, 32,2 x 43,6 cm.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
58
58

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Temeridad de Martincho en la plaza de Zaragoza, 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 18 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z oryginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Na odwrocie potwierdzenie autentyczności i opis.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
72
72

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

El Buitre Carnivoro, 1815-1820

Akwaforta, akwatinta; wym.: 155 x 195 mm; nie sygn.; w l.g. rogu: nr 76, pod kompozycją tytuł;

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
129
129

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Ensayos, 1799

Akwaforta, akwatinta;
wym.: 185 x 125 mm;
sygn. pł. l.d.: Goya. Plansza nr 60 ze słynnego cyklu "Los Caprichos", sztandarowego dzieła grafiki europejskiej.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
72
72

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Los Caprichos [Kaprysy], 1799

Album 72 prac w akwaforcie i akwatincie
wym. kart: 330 x 240 mm; do kompletu (80) brak plansz: 8, 9, 43, 52, 53, 61, 62, 64; V edycja wydana przez Calcografia Nacional dla Akademii Królewskiej w Madrycie [1881-86]; nakład...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
110
110

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Chochliki; z cyklu Los Caprichos

akwaforta, akwatinta,
22 x 15,6 cm (w świetle oprawy);
zatytułowana na dole: Duendecitos, oraz numer p. g.: 49 (odbitka późniejsza)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
18
18

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Chochliki (Duendecitos, Pl.49 z cyklu Los Caprichos)

niesygnowany (odbitka późniejsza)
akwaforta, akwatinta
21.5x15

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
107
107

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Donde va mama? (Dokąd mamę niosą diabli?), odbitka po 1878

akwaforta, akwatinta, papier
20,7 x 16,6 cm;
sygn. na płycie "Goya".

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
127
127

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Donde va mama? (Dokąd mamę niosą diabli?), odbitka po 1878

akwaforta, akwatinta, papier, 20,7 x 16,6 cm;
sygn. na płycie "Goya".
Stan V-VII. Plansza 65 z serii "Kaprysy"; rysunek przygotowawczy do tej grafiki nosi objaśnienia autora: "Sen. Potężna czarownica, która ma puchlinę...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
102
102

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Sopla - rycina nr 69.

miedzioryt, papier, 21 x 14,7 cm (odcisk płyty);
sygn. l.d.: Goya (na płycie)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji