Wróć do artystów
GF

GOYA Y LUCIENTES Francisco

(1746 - 1828)
Dodaj do listy życzeń
(0)
Pokaż
35
35

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Muerte de Pepe Illo, 1999

akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe partout)
45,5 x 55,5 cm (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
13
13

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Tauromaquia, 1999

Untoro en el campo
akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe partout)
45,5 x 55,5 (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
12
12

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Tauromaquia, 1999

Muerte de Pepe Illo
akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe partout)
45,5 x 55,5 cm (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
11
11

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Tauromaquia, 1999

Banderillas y otras armas
akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe-partout)
45,5 x 55,5 cm (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
105
105

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Quien mas rendido?

Z cyklu: Kaprysy [Los Caprichos], plansza nr 27
akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty);
tytuł u dołu;
Powtórzenie z XX w;
praca oprawiona.

Wyniki pojawią się wkrótce
12
12

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Tauromaquia

akwaforta, akwatinta, papier
20,5 x 30,5 cm
45 x 55 cm (wymiar w oprawie)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
10
10

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Tauromaquia

akwaforta, akwatinta, papier
20,5 x 30,5 cm
45 x 55 cm (wymiar w oprawie)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
081
081

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

SI SABRÀ MAS EL DISCIPULO?

Z: Caprysy nr 37
Akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty)
Powtórzenie z XX w.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
082
082

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

NIECH KTO INNY UJARZMIA KOBIETĘ I ŹREBAKA. KOŃ PORYWACZ

Z: Los Disparates nr 10, 6 edycja (1916)
Akwaforta, akwatinta, 24,5 x 34,5 cm (odcisk płyty)

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
080
080

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

QUIEN MAS RENDIDO?

Z: Caprysy nr 27
Akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty)
Powtórzenie z XX w.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
45
45

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Kaprysy (Los Caprichos), 1799/1970

miedzioryt/papier Lana pur fil, 45,5 x 31 cm
wyd. Jean de Bonnot, Paryż
na odwrociu gwarancja wydawcy
80 grafik w oprawie z jedwabnej mory.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
100-1029
100-1029

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Wszyscy kiedyś upadną, Todos Caeran

z cyklu Caprichos 1799, wydanie IV
akwaforta, akwatinta, papier; 21,7 x 14,5 cm (odcisk płyty), 32,3 x 22,4 cm (wymiar arkusza);
poniżej pośrodku tytuł: Todos Caeran..; nr p. g.: 19.
Powtórzenia pochodzą z XX wieku.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
100-1028
100-1028

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Podarunek dla mistrza, Obsequnio a el Maestro;

z cyklu: Caprichos 1799, wydanie III
akwaforta, akwatinta, papier; 21,3 x 14,8 cm (odcisk płyty), 29,8 x 19,7 cm (wymiar arkusza);
poniżej pośrodku tytuł: Obsequnio a el maestro.; nr p. g.: 47.
Powtórzenia pochodzą z...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
010
010

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Sopla - Tchnienie, z cyklu Caprichos 1799, wydanie III

akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 20,9 x 14,6 cm (odcisk płyty),
30 x 19,4 cm (wymiar arkusza);
sygn. l. d.: Goya (na płycie);
poniżej pośrodku tytuł: Sopla.;
nr p. g.: 69.;
Wydanie z XX wieku.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
08
08

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Muerte de Pepe Illo - z cyklu Tauromachia

reprodukcja ręczna, akwaforta, akwatinta, 20,5 x 30,5 cm
Numer E z serii 40 odbitek (numerowanych 1-33 + A-G)

Prace z cyklu "Tauromachia" zostały zakupione w salonie towarzystwa zarządzającego prawami do spuścizny po...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
09
09

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Otra locura suya en la misma plaza - z cyklu Tauromachia

reprodukcja ręczna, akwaforta, akwatinta, 20,5 x 30,5 cm
Numer 19 z serii 40 odbitek.

Prace z cyklu "Tauromachia" zostały zakupione w salonie towarzystwa zarządzającego prawami do spuścizny po Goi. Do pracy dołączony...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
19
19

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Kaprysy-stroją się, l. 1918-1928

akwaforta, papier, 36,5 × 26 cm
10 edycja 170 egzemplarzy wydanych przez Zakład Miedziorytniczy Akademii Królewskiej w Hiszpanii w latach 1918-1928 na papierze Vergata spessa ze znakiem Jose Guarro z podobizną Goi w kapeluszu.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
57
57

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Kaprysy-Stroją się, 1918 - 1928

akwaforta, papier, wym. 36,5 x 26 cm, 10 edycja 170 egzemplerzy wydanych przez Zakład Miedziorytniczy Akademii Królewskiej w Hiszpani w latach 1918-1928 na papierze Vergata spessa ze znakiem Jose Guarro z podobizną Goi w...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
81
81

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

ORIGEN DE LOS ARPONES O BANDERILLAS (Pochodzenie sztuki wbijania harpunów, czyli banderilli), 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 200 x 316 mm (kompozycja), 245 x 350 (odcisk), 300 x 475 arkusz
Nr 7 z cyklu Tauromachia
Na odwrocie owalna pieczęć własnościowa: wokół orła napis: SCHELSICHE MUSEUM D. BILDENEN...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
82
82

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

UN CABALLERO ESPANOL MATA UN TORO DESPUES DE HABER PERDIDO EL CABALL (Rycerz hiszpański straciwszy konia, śmiertelnie godzi byka), 1816

Nr 9 z cyklu Tauromachia
Akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 205 x 310 mm (kompozycja), 240 x 350 mm (odcisk płyty), 325 x 410 mm
Na odwrocie owalna pieczęć własnościowa: wokół orła napis: SCHELSICHE MUSEUM D....

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
9
9

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Temeridad de Martincho en la plaza de Zaragoza, 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 18 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z ory- ginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Na odwrocie potwierdzenie autentyczności i...

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
8
8

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Varilarguero y chulos haciendo el quite a un torero cogido, 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 39 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z ory- ginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Zachowany oryginalny opis.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
54
54

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Triumf Bachusa. Bachus wśród pijaków. Los borrachos, wg Diego Velázqueza

akwaforta, odbitka późniejsza, 32,2 x 43,6 cm.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
58
58

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

Temeridad de Martincho en la plaza de Zaragoza, 1816

Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 18 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z oryginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Na odwrocie potwierdzenie autentyczności i opis.

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji
72
72

GOYA Y LUCIENTES Francisco (1746 - 1828)

El Buitre Carnivoro, 1815-1820

Akwaforta, akwatinta; wym.: 155 x 195 mm; nie sygn.; w l.g. rogu: nr 76, pod kompozycją tytuł;

Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji