akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe partout)
45,5 x 55,5 cm (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)
Untoro en el campo
akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe partout)
45,5 x 55,5 (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)
Muerte de Pepe Illo
akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe partout)
45,5 x 55,5 cm (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)
Banderillas y otras armas
akwatinta / papier
36 x 26,5 cm (w świetle passe-partout)
45,5 x 55,5 cm (w oprawie)
Na odwrocie certyfikat: Fondazione Metropolitan Milano z informacją o pracy; nakład: 1/33 + 7 (A-G)
Z cyklu: Kaprysy [Los Caprichos], plansza nr 27
akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty);
tytuł u dołu;
Powtórzenie z XX w;
praca oprawiona.
akwaforta, akwatinta, papier
20,5 x 30,5 cm
45 x 55 cm (wymiar w oprawie)
akwaforta, akwatinta, papier
20,5 x 30,5 cm
45 x 55 cm (wymiar w oprawie)
Z: Caprysy nr 37
Akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty)
Powtórzenie z XX w.
Z: Los Disparates nr 10, 6 edycja (1916)
Akwaforta, akwatinta, 24,5 x 34,5 cm (odcisk płyty)
Z: Caprysy nr 27
Akwaforta, akwatinta, papier; 23,5 x 15 cm (odcisk płyty)
Powtórzenie z XX w.
miedzioryt/papier Lana pur fil, 45,5 x 31 cm
wyd. Jean de Bonnot, Paryż
na odwrociu gwarancja wydawcy
80 grafik w oprawie z jedwabnej mory.
z cyklu Caprichos 1799, wydanie IV
akwaforta, akwatinta, papier; 21,7 x 14,5 cm (odcisk płyty), 32,3 x 22,4 cm (wymiar arkusza);
poniżej pośrodku tytuł: Todos Caeran..; nr p. g.: 19.
Powtórzenia pochodzą z XX wieku.
z cyklu: Caprichos 1799, wydanie III
akwaforta, akwatinta, papier; 21,3 x 14,8 cm (odcisk płyty), 29,8 x 19,7 cm (wymiar arkusza);
poniżej pośrodku tytuł: Obsequnio a el maestro.; nr p. g.: 47.
Powtórzenia pochodzą z...
akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 20,9 x 14,6 cm (odcisk płyty),
30 x 19,4 cm (wymiar arkusza);
sygn. l. d.: Goya (na płycie);
poniżej pośrodku tytuł: Sopla.;
nr p. g.: 69.;
Wydanie z XX wieku.
reprodukcja ręczna, akwaforta, akwatinta, 20,5 x 30,5 cm
Numer E z serii 40 odbitek (numerowanych 1-33 + A-G)
Prace z cyklu "Tauromachia" zostały zakupione w salonie towarzystwa zarządzającego prawami do spuścizny po...
reprodukcja ręczna, akwaforta, akwatinta, 20,5 x 30,5 cm
Numer 19 z serii 40 odbitek.
Prace z cyklu "Tauromachia" zostały zakupione w salonie towarzystwa zarządzającego prawami do spuścizny po Goi. Do pracy dołączony...
akwaforta, papier, 36,5 × 26 cm
10 edycja 170 egzemplarzy wydanych przez Zakład Miedziorytniczy Akademii Królewskiej w Hiszpanii w latach 1918-1928 na papierze Vergata spessa ze znakiem Jose Guarro z podobizną Goi w kapeluszu.
akwaforta, papier, wym. 36,5 x 26 cm, 10 edycja 170 egzemplerzy wydanych przez Zakład Miedziorytniczy Akademii Królewskiej w Hiszpani w latach 1918-1928 na papierze Vergata spessa ze znakiem Jose Guarro z podobizną Goi w...
Akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 200 x 316 mm (kompozycja), 245 x 350 (odcisk), 300 x 475 arkusz
Nr 7 z cyklu Tauromachia
Na odwrocie owalna pieczęć własnościowa: wokół orła napis: SCHELSICHE MUSEUM D. BILDENEN...
Nr 9 z cyklu Tauromachia
Akwaforta, akwatinta, sucha igła, papier; 205 x 310 mm (kompozycja), 240 x 350 mm (odcisk płyty), 325 x 410 mm
Na odwrocie owalna pieczęć własnościowa: wokół orła napis: SCHELSICHE MUSEUM D....
Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 18 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z ory- ginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Na odwrocie potwierdzenie autentyczności i...
Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 39 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z ory- ginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Zachowany oryginalny opis.
akwaforta, odbitka późniejsza, 32,2 x 43,6 cm.
Akwaforta, akwatinta, sucha igła; wym.: 246 x 354 mm; nie sygn.; plansza nr 18 z cyklu "Tauromachia", edycja VI (z oryginalnej płyty przez Circulo de Bellas Artes, Madryd 1929). Na odwrocie potwierdzenie autentyczności i opis.
Akwaforta, akwatinta; wym.: 155 x 195 mm; nie sygn.; w l.g. rogu: nr 76, pod kompozycją tytuł;