Konkurs na Gadżet Promujący Kulturę Polską
Instytut Adama Mickiewicza ogłosił konkurs na opracowanie projektu koncepcyjnego gadżetu promującego kulturę polską, przeznaczonego dla najmłodszego odbiorcy
Instytut Adama Mickiewicza ogłosił konkurs na opracowanie projektu koncepcyjnego gadżetu promującego kulturę polską, przeznaczonego dla najmłodszego odbiorcy. W konkursie mogą wziąć udział studenci, absolwenci wydziałów projektowania, architektury lub kierunków artystycznych szkół wyższych z kraju i zagranicy.
Zadanie konkursowe polega na stworzeniu gadżetu promującego Polskę jako kraj nowoczesny i otwarty. Projekt powinien być oryginalny, intrygujący, wywoływać pozytywne skojarzenia z kulturą polską, a przede wszystkim powinien być bezpieczny. Autor/zespół autorów zwycięskiej propozycji zostanie zaproszony do pracy nad realizacją projektu. Wyróżnione w konkursie prace trafią do produkcji.
Instytut Adama Mickiewicza jest instytucją powołaną do promocji kultury polskiej na świecie – projekt zgłoszony do konkursu powinien wspierać organizatora w tej misji.
W ubiegłorocznej edycji konkursu na gadżet promujący kulturę polską zgłoszono ponad 150 prac. Nagrodzone zostały projekty wskazujące na barwny, nowoczesny charakter Polski – kraju o bogatej kulturze, także osobistej, m.in. spinki do mankietów z charakterystycznymi dla języka polskiego literami Ą i Ę oraz kolorowe karabińczyki. Oba nagrodzone w 2009 r. projekty trafiły do produkcji.
Termin zgłaszania prac mija 21 maja 2010.
Prace oceni Jury w składzie:
Monika Brzywczy – redaktor prowadząca kwartalnika „GAGA magazyn o pięknym dzieciństwie”;
Czesława Frejlich – redaktor naczelna kwartalnika „2+3 D”;
Ewa Gołębiowska – dyrektor Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie;
Magdalena Mich – rzecznik prasowy Instytutu Adama Mickiewicza;
Grzegorz Niwiński – projektant wzornictwa przemysłowego, Towarzystwo Projektowe;
Jerzy Porębski – dziekan Wydziału Wzornictwa Przemysłowego, ASP w Warszawie;
Paweł Potoroczyn – dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza;
Bogna Świątkowska – prezes Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana;
Jury przyzna ufundowane przez Instytut Adama Mickiewicza nagrody: I miejsce: 12 000 PLN, II miejsce: 8 000 PLN, III miejsce: 4 000 PLN.
Regulamin konkursu wraz załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Organizatora www.iam.pl oraz Sekretarza Konkursu www.funbec.eu/polska_2010
Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi 27 maja 2010 roku. Wyniki zostaną podane do wiadomości publicznej podczas konferencji prasowej, a także na stronie internetowej Organizatora www.iam.pl oraz Sekretarza Konkursu www.funbec.eu/polska_2010
Sekretariat konkursu: Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana, ul. Mokotowska 65/7, 00-533 Warszawa bec@funbec.eu, tel. 22 827 64 62, 22 625 51 24; Osoba kontaktowa: Szymon Żydek, szymon@funbec.eu
Powrót
Instytut Adama Mickiewicza ogłosił konkurs na opracowanie projektu koncepcyjnego gadżetu promującego kulturę polską, przeznaczonego dla najmłodszego odbiorcy. W konkursie mogą wziąć udział studenci, absolwenci wydziałów projektowania, architektury lub kierunków artystycznych szkół wyższych z kraju i zagranicy.
Zadanie konkursowe polega na stworzeniu gadżetu promującego Polskę jako kraj nowoczesny i otwarty. Projekt powinien być oryginalny, intrygujący, wywoływać pozytywne skojarzenia z kulturą polską, a przede wszystkim powinien być bezpieczny. Autor/zespół autorów zwycięskiej propozycji zostanie zaproszony do pracy nad realizacją projektu. Wyróżnione w konkursie prace trafią do produkcji.
Instytut Adama Mickiewicza jest instytucją powołaną do promocji kultury polskiej na świecie – projekt zgłoszony do konkursu powinien wspierać organizatora w tej misji.
W ubiegłorocznej edycji konkursu na gadżet promujący kulturę polską zgłoszono ponad 150 prac. Nagrodzone zostały projekty wskazujące na barwny, nowoczesny charakter Polski – kraju o bogatej kulturze, także osobistej, m.in. spinki do mankietów z charakterystycznymi dla języka polskiego literami Ą i Ę oraz kolorowe karabińczyki. Oba nagrodzone w 2009 r. projekty trafiły do produkcji.
Termin zgłaszania prac mija 21 maja 2010.
Prace oceni Jury w składzie:
Monika Brzywczy – redaktor prowadząca kwartalnika „GAGA magazyn o pięknym dzieciństwie”;
Czesława Frejlich – redaktor naczelna kwartalnika „2+3 D”;
Ewa Gołębiowska – dyrektor Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie;
Magdalena Mich – rzecznik prasowy Instytutu Adama Mickiewicza;
Grzegorz Niwiński – projektant wzornictwa przemysłowego, Towarzystwo Projektowe;
Jerzy Porębski – dziekan Wydziału Wzornictwa Przemysłowego, ASP w Warszawie;
Paweł Potoroczyn – dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza;
Bogna Świątkowska – prezes Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana;
Jury przyzna ufundowane przez Instytut Adama Mickiewicza nagrody: I miejsce: 12 000 PLN, II miejsce: 8 000 PLN, III miejsce: 4 000 PLN.
Regulamin konkursu wraz załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Organizatora www.iam.pl oraz Sekretarza Konkursu www.funbec.eu/polska_2010
Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi 27 maja 2010 roku. Wyniki zostaną podane do wiadomości publicznej podczas konferencji prasowej, a także na stronie internetowej Organizatora www.iam.pl oraz Sekretarza Konkursu www.funbec.eu/polska_2010
Sekretariat konkursu: Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana, ul. Mokotowska 65/7, 00-533 Warszawa bec@funbec.eu, tel. 22 827 64 62, 22 625 51 24; Osoba kontaktowa: Szymon Żydek, szymon@funbec.eu
Powrót