Studiował w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest profesorem ASP w Warszawie. Założył Towarzystwo Grafiki Projektantów.
Otrzymał liczne nagrody m.in.: III nagroda w ogólnopolskim konkursie na opakowanie (1967); II nagroda w ogólnopolskim konkursie na plakat Krew = Życie (1968); I nagroda w ogólnopolskim konkursie na plakat turystyczny "Zwiedzaj Polskę" (1969); I nagroda w ogólnopolskim konkursie na plakat turystyczny "Do Polski o każdej porze roku" (1969); III nagroda w ogólnopolskim konkursie na plakat "Polski monopol loteryjny" (1971); I nagroda w ogólnopolskim konkursie "Najlepszy Plakat Polskiego Handlu Zagranicznego" (1972); nagroda za opracowanie graficzne wystawy "Sekura" w Poznaniu (1975); nagroda III stopnia MKiS (1975); nagroda II stopnia MKiS (1980); III nagroda w ogólnopolskim konkursie na plakat "Ochrona przyrody" (1986); srebrny medal na Biennale Plakatu w Katowicach (1995); nagroda I stopnia MKiS (2000);
Wystawy indywidualne: Madryt, 1974; Rawenna, 1978; Toruń, 1979; Ateny,1980; Galeria Krzywe Koło, Warszawa, 1984; Lahti, 1989; Praga, 1989; Cieszyn, 1999; Nidzica, 2000; Serock, Galeria ZPAP, Toruń, 2001.
Wziął udział w licznych wystawach zbiorowych m.in.: Biennale Plakatu, Katowice, 1971-1999; międzynarodowe pokazy plakatu: Biennale Plakatu w Warszawie, Lahti, Brnie, Toyamie, Meksyku, 1976-2000; wystawa polskiej grafiki warsztatowej m.in.: w Clermont-Ferrand; Paryż.
Dziedziny twórczości : grafika, malarstwo, rysunek.
serigrafia, papier
21 x 21 cm
sygn. i dat. p.d.: St. Wieczorek 19
akryl, płótno
138 x 109 cm
sygn., dat. i opis. na odwrocie: Kompozycja | płaszczyzn akryl 1984 | seria I/4
druk cyfrowy / papier
21 x 21 cm
sygn. i dat. p.d.: St. Wieczorek 19
serigrafia/papier, 100 x 70 cm
sygnowana, datowana i opisana oł.l.d.: Z cyklu „Katedry”„Missa Solemnis”, serigrafie inspirowane muzyką Stanisława Moryty “Missa Solemnis””, 2/25, p.d.: Stanisław Wieczorek, 2011
Seria złota - serigrafia 9/11
92 cm x 50,5 cm
100 cm x 70 cm
Druk cyfrowy 2/5
2011 r.
druk cyfrowy, papier, 21 x 21 cm, sygn. i dat. p.d.: St. Wieczorek 19
Serigrafia, papier; 21 x 34,5 cm (kompozycja)
Sygnowany ołówkiem pod ryciną: Z cyklu „Ślady mojej pamięci”, Du cycle dans ma memoire” Warszawa I serigrafia 4/4 Stanisław Wieczorek’ 91
gwasz, papier, 36 x 54 cm, 50 x 70 cm z oprawą
gwasz, papier, 36 x 54 cm, 50 x 70 cm z oprawą
gwasz, papier, 36 x 54 cm, 50 x 70 cm z oprawą
offset serigrafia, 70x100 cm
druk cyfrowy, 90 x 90 cm, sygnowany StWieczorek
druk cyfrowy, 90 x 90 cm, sygnowany StWieczorek
druk cyfrowy, półtno; 90,5 x 90,5 cm;
sygn., dat. i opisany u dołu: Słoneczko VIII, druk cyfrowy St. Wieczorek 2015 r.
Serigrafia 9/25
100 x 70 cm
offset, serigrafia, papier; 89,5 x 66,5 cm;
sygn., dat. i opisany u dołu:
Z cyklu "Ślady mojej pamięci", offset / serigrafia 26/50 Stanisław Wieczorek, 1996 (ołówkiem).
offset, serigrafia, papier; 89,5 x 66,5 cm;
sygn., dat. i opisany u dołu: Z cyklu " [Ślady] mojej pamięci",
offset / serigrafia 28/50 Stanisław Wieczorek, 1996 (ołówkiem).
offset, serigrafia, papier; 89,5 x 66,5 cm;
sygn., dat. i opisany u dołu:
Z cyklu "Ślady mojej pamięci", offset / serigrafia 26/50 Stanisław Wieczorek, 1996 r (ołówkiem).
serigrafia, papier; 100 x 70 cm;
sygn. i dat. p. d.: Stanisław Wieczorek, 2011 r.; opisana l. d.: z cyklu "Katedry" ; nakład: 2/25;
serigrafie inspirowane muzyką Stanisława Moryty, "Missa Brevis pro Lefunetis".
serigrafia, papier; 100 x 70 cm;
sygn. i dat. p. d.: Stanisław Wieczorek, 2011 r.; opisana l. d.: z cyklu "Katedry" ; nakład: 2/25;
serigrafie inspirowane muzyką Stanisława Moryty, "Missa Brevis pro Lefunetis".
100 x 70 cm
Serigrafia 12/30
serigrafia, 1/25, 70 × 100 cm
serigrafia, 12/25, 70 × 100 cm
serigrafia, 10 / 25, 70 × 100 cm