bardziej klimat niż styl dominujący w polskim plakacie od połowy lat 50., widoczny jeszcze przez lata 70. Nowatorstwo artystów zaliczanych do polskiej szkoły plakatu polegało na szerokim użyciu środków, wcześniej rzadko stosowanych w projektowaniu graficznym, jak kolaż, odręczna typografia, w połączeniu z malarskim i często wysoce symbolicznym, aluzyjnym podejściem do tematu. Polscy graficy w tym czasie inspirowali się bardziej surrealizmem, a nawet taszyzmem niż trendami panującymi w plakacie na Zachodzie. Za ojców duchowych polskiej szkoły plakatu uważa się Tadeusza Trepkowskiego i Henryka Tomaszewskiego.
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem: 22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00) email: aukcje@artinfo.pl