Strona korzysta z plików cookies. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na ich zapisywanie na Twoim komputerze. Dowiedz się więcej. Zamknij

Siła dziewczyn
Niektóre, jak słynna Veruschka, podbijają artystyczny świat, inne - jak Helena Rubenstein - ucierają nosa facetom przy pomocy szminek, pudrów i różu. Wszystkie walczą o swoje miejsce na świecie. W październikowym numerze pokazujemy silne kobiety, które piszą historię i kształtują kulturę. Alek Hudzik wybrał się do Berlina, by spotkać się ze słynną Verą Lehndorff, a Izabella Dukaczewska rozmawiała z dr Ireną Eris. Londyńską wystawę Women Fashion Power skomentowała Anna Jastrzębska, a Olga Święcicka cofnęła się do początków XX wieku, by uważnie przyjrzeć się sylwetce Olgi Boznańskiej. Ukoronowaniem tego obrazu kobiet samodzielnych i podbijających świat niech będzie sesja Daniela Kostrzewy The Limits - pokazująca wysiłek, pot i upadki na drodze do ideału.

Fot. Okładka „Art & Business” nr 10/2014

Veruschka, nigdy więcej tak nie rób!
Gdy zerwała z karierą modelki, połowa Hollywood dzwoniła, by przekonać ją, że źle robi. Ona jednak postanowiła, że zostanie artystką, bo nie chciała podporządkować się zasadom świata modellingu. Z Verą Lehndorf i Holgerem Trulzschem rozmawiamy o ucieczce od popularności, która zaowocowała jeszcze większą popularnością.

Fot. Lehndorff-Trulzsch
My name is Power
Zakrywając pewne okolice ciała, pragniemy skuteczniej przyciągać ku nim myśli i oczy - stwierdził Montaigne. Te słowa są naszym kluczem do wystawy Women Fashion Power, która pod koniec października rusza w londyńskim Design Museum.

Fot. John Swannell
72 tysiące planet
Projekt Alberta Kahna Archiwa planety to pierwsze w historii archiwum kolorowych fotografii z całego świata. Dziś ta  kolekcja to prawie dwa kilometry taśmy filmowej z miejsc, w które nie zapuszczał się wówczas żaden gentelman.

Fot. Stephane Passet
Bardzo miły pan
Mówią o nim, że jest przemiły i sympatyczny, ale wystarczy spojrzeć na jego kolekcję obrazów, by dostrzec, że ma też mroczną stronę. Z Mariuszem Szczygłem, dziennikarzem i pisarzem, rozmawiamy… o morderstwach i nie tylko.
Cenię ludzi kreatywnych
Zaczynałam w 1983 roku od produkcji jednego rodzaju kremu. Znam wszystkie etapy rozwoju firmy i wiem, że sukces to nie jest linia prosta - tak o początkach swojej działalności mówi Irena Eris. Zdradza też, co sądzi o kanonach piękna i możliwościach silnych kobiet w świecie biznesu, a także radzi, jak z sukcesem prowadzić własną działalność.

Fot. Mariusz A. Szachowski
Butami się nie najem
O tym, że prowadzenie bloga to nie tylko pozowanie przed aparatem i bartery, przekonuje założyciel strony Ekskluzywny Menel - Kamil Pawelski. Były pracownik korporacji opowiada o początkach pracy w świecie mody, pozyskiwaniu czytelników i zarobkach blogera.

Fot. Czarek Kazimierowski
Biznesowe lazurowe
Każdego roku w maju, w trakcie Festiwalu Filmowego, populacja Cannes się potraja, więc najlepsze tamtejsze hotele każą sobie płacić przynajmniej dwa razy więcej. Wniosek z tego prosty: najlepiej po sezonie. Czyli kilka słów o tym, jak luksusu zakosztować i nie zbankrutować

Fot. Eric Cuvil
Zgłoszenie chęci kupna obiektu
Zgłoszenia chęci kupna przyjmowane są od osób zalogowanych w Artinfo.pl
W przypadku braku konta prosimy o rejestrację.
Uwaga - osoby nie pamiętające nazwy użytkownika i hasla mogą otrzymać przypomnienie na adres mailowy, użyty przy pierwszej rejestracji konta.
Prosimy wybrać poniższy link „przypomnij hasło” i wypełnić tylko pole adres e-mail.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem:
22 818 94 68 (poniedziałek - piątek: 10:00 - 17:00)
email: aukcje@artinfo.pl