Uczennica T. Pruszkowskiego w warszawskiej Szkole Sztuk Pięknych (1924-1930), równocześnie kształciła się w Konserwatorium. Interesowała się także scenografią teatralną i w latach 1934-1936 studiowała w Państwowym Instytucie Sztuki Teatralnej w Warszawie. Należała do ugrupowania „Szkoła Warszawska” i brała udział we wszystkich krajowych i zagranicznych wystawach tej grupy. Wystawiała także w warszawskim Instytucie Propagandy Sztuki i wspólnie z Blokiem ZPAP. W roku 1937 na Międzynarodowej wystawie Sztuka i Technika w Paryżu została uhonorowana Złotym Medalem za projekty scenografii i kostiumy do baletu Baśń krakowska. Po wojnie nadal zajmowała się filmową i teatralną scenografią oraz wiele malowała. W ulubionej technice tempery tworzyła, swoiście stylizowane sceny rodzajowe, pejzaże. Wielokrotnie wyjeżdżała na studia plenerowe do Włoch i Francji. W kraju ulubionym miejscem plenerów był dla niej Kazimierz.