Ukończyła Szkołę Muzyczną w Bydgoszczy, w klasie fortepianu, następnie Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie, zakończoną dyplomem z wyróżnieniem rektorskim na wydziale malarstwa oraz aneksem z rzeźby. W 2018 r. obroniła doktorat w Instytucie Sztuk Pięknych w Kielcach na temat Formy Chaotycznej, w której rozważa praktykę twórczości rozumianą jako moment synchronizacji o chaotycznej logice przyczynowości. Wykorzystuje różnorodne media: rysunek, malarstwo, rzeźbę, obiekt, światło oraz dźwięk, stwarzając obszar medytacyjnej kontemplacji. W swoim myśleniu twórczym skupia się na kilku zagadnieniach : obszarze niepamięci, nierozróżnienia, malewiczowskiej 'pustyni'; punkcie odniesienia, który jest aktem indywidualnej świadomości i woli. Kluczowym momentem jest dla niej punkt niestabilności, który będąc rodzajem chaotycznego katalizatora, inicjuje zaistnienie momentu bez definicji, osobistej transgresji.
Swoje prace prezentowała na wystawach indywidualnych min.: Instynkt Formy (Galeria Elektor, Warszawa), Kody wizualne Linia i Punkt (Fort Traugutta, Warszawa) oraz zbiorowych, min.: Galeria EL, Elbląg; Berlin Blue, Berlin; Galeria Nad Wisłą, Toruń; BWA Nowy Sącz, BWA Ostrowiec Świętokrzyski; Centrum Olimpijskie, Warszawa. Laureatka wyróżnień honorowych Konfrontacje oraz Promocje. Wraz z Ryszardem Ługowskim tworzy projekt dźwiękowy Muzyka Pustki pojawiający się m.in. na imprezie towarzyszącej Warszawskiej Jesieni.