Michał Migacz jest digital painterem, zajmującym się tworzeniem projektów graficznych i ilustracji dla przemysłu reklamowego, filmowego, produkcji gier komputerowych i rynku wydawniczego. Debiutował publikując ilustracje w nieistniejącym już dzisiaj magazynie gier fabularnych „Magia i Miecz”. W 2009 roku zatrudnił się w Metropolis Software, zajmującym się produkcją gier komputerowych. Od tamtej pory zaczął intensywnie rozwijać swój warsztat i umiejętności artystyczne. Obecnie pracuje jako concept artist w warszawskim studiu post-produkcyjnym Badi Badi FX Studio, gdzie odpowiedzialny jest za design postaci i projekty lokacji do reklam telewizyjnych i nowo powstającego serialu dla dzieci „Agi Bagi”.
Adobe Photoshop, wydruk giclée, papier, 30 x 40 cm (kompozycja), 40 x 50 cm (arkusz)
sygn. i opisana ołówkiem, nakład 1/20
Adobe Photoshop, giclée, płótno, 100 x 70 cm;
sygnowana na licu i opisana na odwrocie, numer 1/5