W swoim malarstwie porusza się po granicy między tym, co abstrakcyjne a przedstawiające. Ważną częścią jego twórczości jest rozwijanie unikalnej techniki malarskiej, która umożliwiać ma jak najgłębszą i autentyczną ekspresję. Główną tematyką jego prac jest kontakt z przyrodą, wynikające z niego wrażenia i emocje, ludzka psychika i kontakt z nieświadomością.
Bazując na zjawisku pareidolii, maluje często z intencją stworzenia obiektu podatnego na jak najbardziej różnorodne sposoby percepcji i interpretacji. Organiczne kształty budujące kompozycje jego obrazów przywodzić mogą na myśl fragmenty świata przyrody: łodygi, korzenie, zwierzęce sylwetki, ptasie dzioby, rybie oczy. Każdy z tych elementów mniej lub bardziej dosłownie wyartykułowany malarsko, w mniejszym lub większym stopniu powstaje w oku odbiorcy. Dzięki temu odbiór jego malarstwa może być doświadczeniem osobistym i ukazującym wpływ indywidualnych uwarunkowań na poznanie.
Proces twórczy jest w dużej mierze pozbawiony reguł i schematów postępowania. Opiera się na technice olejnej z wykorzystaniem wielu olejów, rozpuszczalników i samodzielnie sporządzanych mediów o różnych właściwościach. Polega na działaniu intuicyjnym i odruchowym. Wymaga zachowania elastyczności i otwartości na to, co powstaje na podobraziu wskutek kolejnych podejmowanych działań. Wychodzi z założenia, że malując w pełni spontanicznie, można osiągać jakości, które byłyby niemożliwe do uzyskania w wyniku planowania.
Z wykształcenia grafik (absolwent kierunku Grafika na Wydziale Architektury Politechniki Białostockiej), z pasji malarz i muzyk nagrywający pod pseudonimem Mathie Look. Miłośnik przyrody zafascynowany psychologią. Jego prace znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach w Polsce, Niemczech i Norwegii