Eksperymentował w swej twórczości z formą i detalem ciała kobiecego. Jego wyważone kompozycje są wyraziste i odbiegają od typowych inspirowanych malarstwem piktorialnych fotografii. Wywodził się Kunstgewerbeschule w Krakowie (1941-1943), ukończył też tamtejsze ASP (1945-1952). Jako członek Klubu Artystów uczestniczył w I Wystawie Sztuki Nowoczesnej w Pałacu Sztuki w Krakowie. Od 1950 roku był asystentem na Wydziale Scenografii krakowskiej ASP (prof. K. Frycz, prof. A Stopka). Członek ZPAF. Brał udział w ważnych wystawach w kraju, m.in. w Wystawie Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (1959), a także ekspozycjach prezentujących polskich twórców fotografii artystycznej za granicą, m.in. w Szwecji (1957), Jugosławii (1957), Moskwie (1957), Norymberdze (1958). Prace w zbiorach Muzeów Narodowych w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Muzeum Sztuki w Łodzi, Muzeach Okręgowych w Bydgoszczy, Radomiu, Chełmie i Toruniu.