Sabina Lang (ur. 1972, Berno) i Daniel Baumann (ur. 1967, San Francisco) tworzą wspólne projekty artystyczne od 1990 roku. Mieszkają i pracują w Burgdorf w Szwajcarii. Ich działania sytuują się na styku sztuki współczesnej i designu. Projekty Lang/Baumann czasem ocierają się o absurd, innym razem wydają się być realizacją dziecięcych marzeń. Posługują się zabiegami, które zwracają uwagę na niejednoznaczność zastanych sytuacji. Są m.in. autorami projektu Hotel Everland, będącego ziszczeniem ich własnego marzenia o idealnym hotelu. Ów hotelowy pokój w kapsule zainstalowanej na dachu Palais de Tokyo w Paryżu, poza niezwykłym komfortem, oferował niepowtarzalny widok na Wieżę Eiffel’a. L/B swoje projekty realizowali w galeriach, muzeach oraz w przestrzeni publicznej wielu miast świata, od Azji (Pekin, Tokio) przez Europę (m.in. Berlin, Budapeszt, Kijów), Afrykę (Kapsztad), po Amerykę Północną (Nowy Jork, Los Angeles). W Polsce swoje prace pokazywali trzykrotnie podczas wystaw grupowych, w tym w 2009 roku w Warszawie w ramach Wola Art zrealizowali projekt Spielfield #5, czyli niecodzienne, bo umieszczone na środku stawu w parku Moczydło, boisko do gry w piłkę.
Od początku swojej współpracy Lang i Baumann posługiwali się nadmuchiwanymi formami, a od 1997 roku pracują nad serią zatytułowaną Comfort. Rozpoczęli ją tworząc nadmuchane litery, składające się w słowa takie jak \'unieważniać\', \'sport\'. Następnie skupili się na architektonicznych aspektach swoich realizacji umieszczając nadmuchane formy na fasadach budynków (Comfort #6) oraz we wnętrzach budynków (Comfort #5).