Szerokie barki, potężne mięśnie i futro – na plecach, na brzuchu, pod pachami. Karykaturalnie wyolbrzymione atrybuty męskości misiaków i byczków na pierwszy rzut oka zdają się potwierdzać płciowy binaryzm. Ale futro zaczyna porastać całe ciało i nabierać niespotykanych w naturze barw, a spomiędzy mięśni wyłaniają się rogi i ogony. Mężczyzna zmienia się w fantastyczne stworzenie, które przekracza granice gatunku i płci.
W swoim najnowszym cyklu prac Sebulec przygląda się popkulturowym wzorcom męskości przefiltrowanym przez estetykę fan artów przedstawiających wojowników z gier RPG, bohaterów anime czy futrzaki – antropomorficzne ludzko-zwierzęce hybrydy, kreowane przez społeczność Furries. Prace powstały specjalnie dla przestrzeni Project Roomu w ramach cyklu prezentacji młodych polskich artystów. W tym sezonie odbyły się już wystawy Kornelii Dzikowskiej, Jana Baszaka,Adeliny Cimochowicz i Piotra Brucha, a do końca cyklu będzie można zobaczyć jeszcze pracę Marka Wodzisławskiego.
Sebastian Sebulec (ur. 1988) studiował film animowany na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Pracuje z grafiką 3D, animacją i silnikami gier komputerowych; szczególną uwagę poświęca postaciom wirtualnych towarzyszy, awatarów i przewodników. Inspiruje się również kulturą i estetyką internetowych fandomów. Jest autorem projektu † Polska 3d †. Często współpracuje z innymi twórcami, np. tworząc animacje do spektakli i filmów.