Projekt NO’AM Grzegorz Wełnicki realizował trzynaście lat. Punktem wyjścia wieloletniego studium nad tematyką przemijania była śmierć bliskiej osoby. Artysta poznał ludzi, którzy wymknęli się śmierci i tych, którzy wiedzą, że niebawem nadejdzie. W dokumentacji wykorzystał różnorodne techniki fotograficzne – od zbliżeń ciał po autopsji po abstrakcyjne portrety. Fotografował pracę prosektorium i nowoczesne sposoby przechowywania zwłok. Poznał tajniki firm zajmujących się tanatoplastyką czy kriogeniką. Wełnicki zaprasza widza do refleksji nad istnieniem jako nieustannym procesem transformacji, nieodłącznie związanym z naszym przemijaniem. Jako członek Instytutu Dobrej Śmierci, artysta promuje ruch „death positive”, zachęcając do otwartego dialogu o końcu życia, który często jest tematem tabu w kulturze.
Grzegorz Wełnicki – fotograf i artysta wizualny. Łączy dokumentalną fotografię z abstrakcją, stosując różnorodne techniki wizualne. Tworzy obrazy o silnym ładunku emocjonalnym. Absolwent Wydziału Fotografii PWSFTviT w Łodzi, członek Instytutu Dobrej Śmierci oraz Archiwum Protestów Publicznych. Wraz z A-P-P został laureatem 10. edycji Spojrzenia w Zachęcie (2021). Był nominowany do „Paszportów Polityki”. Jego prace prezentowane były m.in. na Athens Photo Festival, Verzasca Foto Festival, w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, na Fotofestiwalu w Łodzi oraz w Galerii Labirynt w Lublinie. Publikował m.in. w Eikon, British Journal of Photography, Frieze, Life Framer, Magazyn Szum i GUP Magazine.