Malwina de Bradé Ukończyła Wydział Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie w 1995 roku dyplomem u prof. Janusza Stannego, aneks z grafiki warsztatowej u doc. Krzysztofa Wyznera. Ukończyła Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie (1988). Zajmuje się malarstwem, ilustracją książkową, fotografią, grafiką warsztatową i animacją, współpracuje przy tworzeniu kostiumów, charakteryzacji i scenografii. Jest niezależnym kuratorem sztuki. Zajmuje się promowaniem artystów. Pracuje jako redaktorka w piśmie „LiryDram” oraz jako wykładowca w Wyższej Szkole Artystycznej w Warszawie. Należy do Związku Polskich Artystów Plastyków i międzynarodowej grupy fotograficznej Szare Dni oraz grupy artystycznej Equitas Equitatum.
Krzysztof Ostrzeszewicz w latach 2005-2010 odbył studia na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jego rzeźba dyplomowa pt. „Pieta” obroniona w pracowni prof. Adama Myjaka została wyróżniona wyborem do udziału w wystawie „COMING OUT – Najlepsze Dyplomy ASP 2010”. W tym samym roku wykonał nagrobek Zbigniewa Zapasiewicza na powązkowskim Cmentarzu Wojskowym w Warszawie, na zlecenie Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza. Zajmuje się rzeźbą, malarstwem, grafiką wydawniczą i fotografią. W latach 2009-2012 tworzył okładki książek i ilustracje dla wydawnictwa Klin, do książek Joanny Chmielewskiej. W 2019 r. jego rzeźba dyplomowa „Pieta” została wybrana do grupy czterdziestu najlepszych prac dyplomowych ostatniej dekady. Rzeźby Krzysztofa Ostrzeszewicza znajdują się w licznych prywatnych kolekcjach sztuki w Polsce i Europie.
W swoich rzeźbach często przetwarzam tematy, pozy, dzieła sztuki z przeszłości. W ten sposób staram się nawiązać kontakt z odbiorcami na różnych poziomach- poczynając od atrakcyjnej formy, po możliwe do odszukania odniesienia do dawnych i nie tak dawnych mistrzów, historii i teorii sztuki. Będąc jednocześnie zafascynowanym intelektualnym dorobkiem kubizmu i bliższego nam formizmu, a także ogólnie – modernistycznych ruchów awangardowych – tworzę syntetyczne w formie rzeźby i to właśnie forma, którą postrzegam jako umysłowy, posługujący się abstrakcją aspekt sztuki, pozostaje centralnym punktem moich zainteresowań. Podczas pracy całkowicie oddaję się procesowi twórczemu i cenię wręcz medytacyjną jego stronę. Bardzo doceniam fakt, że mogę tworzyć rzeźby unikatowe, wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie, czerpiąc z technik rzemieślniczych i artystycznych. Jestem zaszczycony, gdy moje prace mogą zdobić zbiory kolekcjonerów, będących tak jak ja, zakochanych w świecie rzeźby.
Krzysztof Ostrzeszewicz