W cyklu „Ćwiczenia” uwaga zwrócona zostaje na aktywność fizyczną z poziomu świata cyfrowego. Gry komputerowe dają złudzenie ruchu. Jak pisze Józef Lipiec „Wyróżnikiem gatunkowym sportu, rozpościerającego się na obszarze zabaw i gier oraz – w innym aspekcie na terenie aktywności ruchowej człowieka, miałoby zostać współzawodnictwo i bezpośrednie zaangażowanie cielesności”. O ile aspekt współzawodnictwa pozostał, gry komputerowe pozbawiły doświadczenia własnego ciała, zmęczenia, bólu i kontuzji. Cykl prac „Ćwiczenia” to kontynuacja wcześniejszych poszukiwań, które poruszały się wokół grafik do zjedzenia i ich wpływu na podtrzymanie podstawowych funkcji życiowych. Wszystkie grafiki wykonane są za pomocą druku cyfrowego i mają charakter graficznej instalacji, łączącej prace graficzne z aranżacją przestrzeni.
Kamil Zaleski – asystent w Pracowni Grafiki Koncepcyjnej i Intermedialnej (Pracownia nr 6) na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W 2012 roku otrzymał tytuł doktora sztuki za cykl prac pt. „Resuscytacja”. Członek ZPAP, Stowarzyszenia Otwarta Pracownia w Lublinie i Society of California Printmakers w San Francisco, USA. Uprawia grafikę i malarstwo. W swojej pracy wykorzystuje druk cyfrowy i sitodruk. Zorganizował ponad 10 wystaw indywidualnych m.in. w Narodowej Galerii Związku Artystów Ukraińskich, Galerii Koszarowa w Katowicach, Galerii ZPAP „Pod Podłogą” w Lublinie, CSW Łaźnia w Gdańsku czy klubo-galerii Sfinks w Sopocie. Uczestniczył w ponad 80 wystawach w kraju i zagranicą. W 2019 roku otrzymał nagrodę Marszałka Województwa Pomorskiego na 6 Międzynarodowym Triennale Grafiki Cyfrowej – Gdynia 2019, a w 2007 roku otrzymał wyróżnienie w konkursie Grafika i Rysunek roku 2005–2007 woj. Lubelskiego, zorganizowany przez ZPAP, oddział w Lublinie.