W interwencjach w przestrzeni miejskiej stara się zwrócić uwagę na nieoczywiste piękno Łodzi, a szczególnie Bałut z którymi czuje się związany. Odczarować złą legendę tego miejsca. Wejść w dialog ze społecznością, której czuje się częścią. Do swoich napisów oraz instalacji wykorzystuje ściany zniszczone, często pokryte już wcześniej innymi napisami. Stąd korzysta z formy podobnej do napisów kibicowskich (zależy mu na zmianie treści, przy zachowaniu formy). Początkowo wykorzystywał miejsca po zamalowanych przez siebie uprzednio napisach związanych z przejawami nienawiści, aktualnie większość prac powstaje w przestrzeniach budujących odpowiedni kontekst do interwencji. Artyście zależy, aby jego działania wtapiały się w tkankę miejską, nie będąc czymś obcym, sztucznie w nią wpisanym. Tematy które porusza to chociażby kwestia empatii, poczucia wspólnoty, tolerancji, nadmiernego konsumpcjonizmu, rozważania nad otaczającą go rzeczywistością oraz zwrócenie uwagi na urok szybko znikającej przestrzeni w której tworzy - przepełnionych historią łódzkich murów i drewnianych domów czekających na wyburzenie. Swoimi działaniami stara się zatrzymać na chwilę przechodnia, często rozbawić przy tym postawić fundamentalne dla siebie pytania, podzielić własnymi refleksjami.