Znaczącą część programu 18. Biennale Sztuki Mediów WRO: CZYNNIK LUDZKI stanowią prace wideo. W kolejnej z odsłon wydarzenia zostają ujęte w formę wystawy, ukazującej rozmaitość podkreślanych w tytule ASPEKTÓW, wynikających zarówno z oryginalnej praktyki artystycznej, jak i oddziaływania kultury mainstreamowej transformowanej przez wielość nisz społecznościowych.
W realizacjach rozgrywających się w przestrzeni publicznej - realnej i wirtualnej - toczą się gry z konwencjami mediów. Zabawom z wizerunkiem towarzyszą refleksje o medialnej i politycznej emocjonalności, estetyzacji znaczeń, mechanizmach przedstawień krajobrazów realnych i symbolicznych.
W jednej z prezentowanych prac wideo wpuszczeni do mieszkania bohaterowie stopniowo zaczynają przejmować przestrzeń. Zajmują pościel, kroczą z wolna, przyglądają się rejestrującemu zbiegowisko iPhone’owi. Ostatecznie bohaterami Guests from the Riverside są kraby, dla których przestrzeń, w jakiej się znalazły, znaczy coś zupełnie innego niż dla nas, ludzi. Wprowadzone do siedziby Hirofumiego Nakamoto, podejmują autonomiczne decyzje o tym, w jaki sposób się przemieszać i kolonizować powierzchnię.
Wystawa ASPEKT! ASPEKT! koncentruje się na czynnikach, które podważają pewien określony model bycia człowiekiem, wagę ludzkiej sprawczości, wskazując na mnogość elementów, które wpływają na kształt odbioru rzeczywistości, a także stara się podnieść rangę aktywności agentów nie-ludzkich, którzy bez nas doskonale sobie radzą.