17.07.2025 czwartek
19:30
Pragaleria Dom Aukcyjny
ul. Stalowa 3
03-425 Warszawa
Organizator aukcji dolicza 20% opłatę do ceny sprzedaży.
Do wybranych obiektów - oznaczonych w katalogu "droit de suite" - doliczona zostanie opłata z tytułu praw autorskich wynikająca z odsprzedaży dzieła sztuki. Dla wartości sprzedaży do 50.000 euro wynosi ona 5%.
Istnieje możliwość licytacji na żywo w siedzibie Pragalerii. Aby skorzystać z tej formy udziału w aukcji, należy przybyć osobiście do galerii przy ul. Stalowej 3 najpóźniej do godz. 14:00 w dniu licytacji z ważnym dokumentem tożsamości – w celu zarejestrowania oraz pobrania numeru licytacyjnego. Pragaleria zastrzega sobie prawo do pobrania wadium (zwrotnego) w wysokości 1000 zł od uczestników deklarujących chęć udziału w licytacji na sali.
Na aukcji obowiązuje regulamin domu aukcyjnego.
Artinfo.pl nie pobiera żadnych dodatkowych kosztów pośrednictwa. Nie wymagamy wpłaty wadium.
Informujemy, że zakup na aukcji jest prawnie zawartą umową kupna-sprzedaży i nie podlega rezygnacji.
olej, płótno dublowane, 65 x 55 cm;
w p.g. napis: „Ażbieta z Kowalskich Druszbacka”.
Po fachowej konserwacji.
Hanka, lata '20 / 30 XX w.
olej, sklejka, w ramie, 39,5 x 38,5 cm.
Stan dobry, lekka patyna zakurzeń.
technika mieszana (tempera, gwasz), płyta, w ramie, 51 x 58 cm;
sygn. l.d.: „WM 40”.
Na odwrocie dedykacja: "Kochanej Zosi w dniu urodzin Wanda Markiewicz 1940".
Stan dobry.
mezzotinta, papier, 23 x 28,5 cm;
sygn.l.d.: „GP.Rugendas pinx. Roma 1694” oraz sygn.p.d.: „Christian Rugendas sculp. et excudit. Aug.Vindel.”
Uszkodzenie prawego marginesu bez szkody dla grafiki, stara reperacja.
mezzotinta, papier, 24,5 x 36 cm;
sygn.l.d.: „G.P.Rugendas pinx. et del.A.1696 le 29 Settembre Auguste” oraz p.d.: „Christian Rugendas sculp.et excud. Aug.Vindel.”
Zagięcia i pomarszczenia marginesów bez szkody dla grafiki.
mezzotinta, papier, 25 x 38 cm;
sygn.l.d: „G.P.Rugendas pinx. Augusta le 2 Febraro A 1696” oraz p.d.: „Christian Rugendas sculps et excud. Aug.Vind.”
Lewy margines z dwoma dziurkami oraz kilkoma zaplamieniami marginesów...
miedzioryt, papier, 45 x 57 cm;
sygn.l.d.: „Paint par Wouwermans” oraz p.d.: „Grave par Duplessi -Bertraux et Dupreel”.
Podklejone naderwanie jednego marginesu.
Stan dobry.
drzeworyt, papier 25 x 32,5 cm,
sygn. p.d.: „Tadeusz Ajdukiewicz 1883”.
Zaplamiony lewy margines bez szkody dla grafiki.
litografia, papier, 28 x 36 cm,
sygn. l.d.: „A.Adam”.
Drobne plamki od brązowego atramentu.
litografia, papier, 30 x 38 cm,
sygn.l.d.: „ A.Adam”,
zagięcie narożnika. Stan dobry.
litografia, papier, 29,5 x 38 cm,
sygn.: „A.Adam”,
brązowe plamki po atramencie, zagięcie jednego narożnika.
litografia, papier, 35,5 x 26 cm,
sygn.l.d.: „Rysował A. Lesser” i p.d.: „Lit.W.Walkiewicz”.
Drobne brązowe plamki, tylko poza rysunkiem.
Stan dobry.
litografia, papier, 36 x 26,5 cm,
sygn.l.d.: „Rys. A.Lesser” i p.d.: „Lit.W.Walkiewicz”.
Drobne brązowe plamki poza rysunkiem.
litografia, papier, 36 x 26 cm,
sygn.l.d.: „Rysował A.Lesser” i p.d.: „Lit.H.Aschenbrenner”.
Drobne brązowe plamki poza rysunkiem.
tusz, ołówek, papier, 44 x 29,
sygn. p.d.: „Jos. Obwexer”.
Naklejone w epoce na tekturę.
Stan dobry.
ołówek, papier, 38 x 33 cm,
sygn. p.d.: „Polonia 1918”.
Drobne naderwanie marginesu w dwóch miejscach, podklejone w epoce.
ołówek, papier, 25 x 32 cm,
sygn. p.d.: „C.Eybe, 1845”.
Stan dobry.
litografia, papier, 28 x 21 cm;
sygn.l.d.: „Louis Carrache pinx” i p.d.: „Bouillon del.”.
Drobne brązowe plamki na marginesach, zagięcie dwóch narożników.
sepia, papier, naklejone w epoce na tekturę, 40 x 33 cm,
malutkie stare brązowe kropki po owadach.
ołówek, papier, zamontowane dwoma paskami na tekturę, wym.rysunku 35 x 27 cm;
sygn.p.d.: „James Marshall 90”.
Stan dobry.
litografia, akwarela, papier, 23,5 x 18,5 cm;
sygn.: l.d.: „TH 54”.
Drobne plamki na marginesach.
Stan dobry.
litografia,akwarela, papier, 23,5 x 18,5 cm;
sygn.p.d: „TH 54”.
Drobne plamki na marginesach.
Stan dobry.
litografia, akwarela, papier, 23,5 x 18,5 cm;
sygn. l.d.: „TH 54”.
Drobne plamki na marginesach.
Stan dobry.
tusz, karton, 28 x 21 cm;
sygn.p.d.: „IÅK”.
Stan dobry.
tusz, papier, 19,5 x 31,5 cm;
sygn.l.d.: „IÅK”.
Zagięte narożniki.
Stan dobry.
tusz, ołówek,karton, 25,5 x 36,5 cm;
sygn.: „L.Manzel”.
Stan dobry.
ołówek, papier, 29 x 36 cm;
sygn.p.d.: „Fritsch 1888”.
Podklejony jeden naderwany margines.
Stan dobry.
ołówek, papier, 30 x 34,5 cm;
sygn. l.d.: „H.Fritsch 23.3.88”.
Minimalnie uszkodzone przez artystę narożniki bo w trakcie rysowania umocował papier klejem.
Stan dobry.
węgiel, karton, 47 x 31 cm;
sygn.p.d.: „H.Fritsch.1889.2.12.”
Stan dobry.
litografia, karton, 40,5 x 30,5 cm;
sygn. l.d.: „J.E. Stückelberg”.
Zagięcie jednego narożnika, stan dobry.
akwaforta, karton, 32,5 x 47,5 cm;
sygn. p.d.: „Paul Hey”.
Stan dobry.
akwaforta, karton, 47,5 x 36 cm;
sygn. l.d.: „Georg Erler”.
Stan dobry.
akwaforta, karton, 67 x 50,5 cm;
sygn.p.d.: „Hubert Herkomer”.
Lewy margines pomięty bez szkody dla rysunku.
Stan dobry.
litografia, papier,passepartout, 47,5 x 36 cm,
sygn.l.d.: „R.K. MCM”,
stan dobry.
tusz, karton, 41,5 x 31 cm, z marginesami : 65 x 48 cm,
sygn.l.g.: „ID”,
stan dobry.
litografia, papier, 40 x 33,5 cm;
sygn. ołówkiem: „Finetti 14”.
Stan dobry.
akwaforta, papier, 32 x 25 cm;
sygn.na płycie: „Chimot”.
Stan dobry.
węgiel, tusz, karton, 51 x 36,5 cm;
sygn.p.d.: „Victor Friese”.
Stan dobry.
węgiel, tusz,karton, 51 x 36,5 cm;
sygn.p.d.: „Victor Friese”.
Stan dobry.
węgiel, tusz, karton, 51 x 36,5 cm;
sygn.p.d.: „Victor Friese”.
Stan dobry.
miedzioryt, papier, 24,5 x 33 cm;
sygn.na płycie : „Ioh.Elias Rudinger, inv, sculps et excud.”
Stan dobry.
akwaforta, papier, 33,5 x 25 cm;
sygn.l.d. : „ J.Trouilleux pinx 1875”.
Stan dobry.
miedzioryt, akwarela, karton, 23,5 x 28 cm;
sygn.l.d. : „N.Fielding del.”
Stan dobry.
staloryt, akwarela, białko, papier, 24,5 x 17,5 cm;
sygn.l.d.: „Edouard Travies”.
Stan dobry.
litografia, akwarela, papier, 40 x 28 cm.
Stan dobry.
Las nocą
węgiel, piórko, tektura, 31 x 40 cm .
Stan dobry.
Autorstwo przypisane na podstawie notatki.
Góry z jeziorem i kaplicą, 1861
ołówek, papier, 27 x 43 cm;
sygn.l.d.: „M 1861”.
Stan dobry.
Przypisany artyście na podstawie litery M, daty i notatki kolekcjonerskiej.