W latach 2002-2007 uczęszczał do Liceum im. J. Malczewskiego w Częstochowie na kierunku - Grafika komputerowa. W 2006r. wziął udział w wymianie ramach programu: Leonardo da Vinci odbytej w "Scuola del Libro" w Urbino. Kolejno w latach 2007-2008 studiował na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie oraz w 2008-2013 na Akademii Sztuk pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu na kierunku - malarstwo. Ponadto 2008-2009 pracownia malarstwa i rysunku - prof. W. Lupa, dr. Ł. Huculak, 2009-2013 pracownia malarstwa pod kierunkiem prof. S. Kortyka, dr. M. Sikorski oraz pracownia rysunku prof. P. Pintala. Artysta mówi o swojej sztuce: "W malarstwie interesuje mnie dociekanie na temat struktur, które są elementem składowym każdego z otaczających nas przedmiotów. To ich relacje w mikro oraz makro przestrzeni warunkują widzianą przez nas "realność". Próby odwzorowywania, multiplikowania, nawarstwia, syntezy, odwzorowywania... - są żmudnymi dociekaniami, dążącymi do odkrycia oraz zrozumienia rzeczywistości".
technika własna na płótnie, 90x140 cm,
sygn. l. g. róg opisany na odwrocie
W latach 2002-2007 uczęszczał do Liceum im. J. Malczewskiego w Częstochowie na kierunku - Grafika komputerowa. W 2006r. wziął udział w wymianie ramach programu: Leonardo da Vinci odbytej w "Scuola del Libro" w Urbino. Kolejno w latach 2007-2008 studiował na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie oraz w 2008-2013 na Akademii Sztuk pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu na kierunku - malarstwo. Ponadto 2008-2009 pracownia malarstwa i rysunku - prof. W. Lupa, dr. Ł. Huculak, 2009-2013 pracownia malarstwa pod kierunkiem prof. S. Kortyka, dr. M. Sikorski oraz pracownia rysunku prof. P. Pintala. Artysta mówi o swojej sztuce: "W malarstwie interesuje mnie dociekanie na temat struktur, które są elementem składowym każdego z otaczających nas przedmiotów. To ich relacje w mikro oraz makro przestrzeni warunkują widzianą przez nas "realność". Próby odwzorowywania, multiplikowania, nawarstwia, syntezy, odwzorowywania... - są żmudnymi dociekaniami, dążącymi do odkrycia oraz zrozumienia rzeczywistości".