na 4 półkulistych, spłaszczonych, moletowanych w drobną kratkę nóżkach z brązu; podstawa na planie prostokąta, z szerokim akantowym gzymsem z brązu złoconego; korpus prostopadłościenny, od frontu oflankowany parą pilastrów, zamknięty łukiem z krawędzią ozdobioną listwą z motywem wolego oczka;
tarcza mosiężna, z nałożonym pierścieniem z cyframi rzymskimi, pośrodku giloszowana w motyw drobnej łuski; poniżej tarczy - aplikowana nakładka ażurowa z brązu złoconego, wyobrażająca Amora spoczywającego pod laurowym drzewkiem, o które wsparte jego atrybuty - łuk i kołczan;
drewno, okleiny z mahoniu piramidowego; brąz złocony, mosiądz; wys. 47 cm, szer. 26,5 cm, głęb. 15 cm.
Europa Zachodnia, po poł. XIX w.
na 4 półkulistych, spłaszczonych, moletowanych w drobną kratkę nóżkach z brązu; podstawa na planie prostokąta, z szerokim akantowym gzymsem z brązu złoconego; korpus prostopadłościenny, od frontu oflankowany parą pilastrów, zamknięty łukiem z krawędzią ozdobioną listwą z motywem wolego oczka;
tarcza mosiężna, z nałożonym pierścieniem z cyframi rzymskimi, pośrodku giloszowana w motyw drobnej łuski; poniżej tarczy - aplikowana nakładka ażurowa z brązu złoconego, wyobrażająca Amora spoczywającego pod laurowym drzewkiem, o które wsparte jego atrybuty - łuk i kołczan;