Obraz wystawiany: TPSP, Kraków, 1912
W latach 1887-1889 studiował w krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych u Floriana Cynka i Władysława Łuszczkiewicza. W 1893 r. studiował w akademii wiedeńskiej, u Ch. Griepenklerla. Po powrocie do kraju był nauczycielem rysunku w Brodach i Jarosławiu. W 1898 roku wyjechał na półtora roku do Włoch i Dalmacji. W 1908 r. osiadł w Zakopanem. Wystawiał w krakowskim Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych a także we Lwowie. Zamieszczał ilustracje w lwowskim dwutygodniku "Faun". Początkowo tworzył dzieła o treści symbolicznej. Od około 1897 roku zaczął interesować się pejzażem. Po powrocie z Dalmacji rozpoczął systematyczne studia przyrody, wyjeżdżając w okresach letnich w okolice Lwowa. Od czasu osiedlenia się w Zakopanem stał się malarzem Tatr.
Olej, tektura; 30 x 39,5 cm
Na odwrocie nalepka wystawowa Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych w Krakowie z opisem pracy
Obraz wystawiany: TPSP, Kraków, 1912
W latach 1887-1889 studiował w krakowskiej Szkole Sztuk Pięknych u Floriana Cynka i Władysława Łuszczkiewicza. W 1893 r. studiował w akademii wiedeńskiej, u Ch. Griepenklerla. Po powrocie do kraju był nauczycielem rysunku w Brodach i Jarosławiu. W 1898 roku wyjechał na półtora roku do Włoch i Dalmacji. W 1908 r. osiadł w Zakopanem. Wystawiał w krakowskim Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych a także we Lwowie. Zamieszczał ilustracje w lwowskim dwutygodniku "Faun". Początkowo tworzył dzieła o treści symbolicznej. Od około 1897 roku zaczął interesować się pejzażem. Po powrocie z Dalmacji rozpoczął systematyczne studia przyrody, wyjeżdżając w okresach letnich w okolice Lwowa. Od czasu osiedlenia się w Zakopanem stał się malarzem Tatr.