W latach 1880-86 kształcił się w wiedeńskiej Akademii Sztuk Pięknych, a także w Monachium. Po studiach wrócił na krótko do Lwowa, skąd w 1888 r. wyjechał do Paryża. Miał tam własną pracownię, brał udział w oficjalnych Salonach, a swoje obrazy wysyłał na międzynarodowe wystawy do Monachium, Berlina i Wiednia. Latem wyjeżdżał nad morze do Bretanii, odwiedzał też Belgię, Holandię i Danię. Do kraju wrócił w roku 1897 i zamieszkał na stałe we Lwowie. Swe prace wystawiał we Lwowie, Krakowie i Warszawie. Reyzner tworzył w technice pastelowej, temperowej oraz akwarelowej, jednak najczęściej w swych pracach wykorzystywał olej. Niezwykle dużą popularność wśród publiczności oraz uznanie krytyki przyniosły mu portrety jego autorstwa, zwłaszcza kobiece. Poza tym, artysta malował także sceny rodzajowe, kwiaty oraz pejzaże.
gwasz, akwarela, tektura, 35,5 × 25 cm
sygn. i dat.: p. d. Mieczysław Reyzner/ Zakopane 1918
Estymacja:4 000 - 5 000 zł
W latach 1880-86 kształcił się w wiedeńskiej Akademii Sztuk Pięknych, a także w Monachium. Po studiach wrócił na krótko do Lwowa, skąd w 1888 r. wyjechał do Paryża. Miał tam własną pracownię, brał udział w oficjalnych Salonach, a swoje obrazy wysyłał na międzynarodowe wystawy do Monachium, Berlina i Wiednia. Latem wyjeżdżał nad morze do Bretanii, odwiedzał też Belgię, Holandię i Danię. Do kraju wrócił w roku 1897 i zamieszkał na stałe we Lwowie. Swe prace wystawiał we Lwowie, Krakowie i Warszawie. Reyzner tworzył w technice pastelowej, temperowej oraz akwarelowej, jednak najczęściej w swych pracach wykorzystywał olej. Niezwykle dużą popularność wśród publiczności oraz uznanie krytyki przyniosły mu portrety jego autorstwa, zwłaszcza kobiece. Poza tym, artysta malował także sceny rodzajowe, kwiaty oraz pejzaże.