Malarz, uczeń Szkoły Rysunkowej w Wilnie. Do 1894 studia kontynuował w akademii petersburskiej.Następnie kształcił się w paryskiej Académie Julian oraz w Monachium, gdzie przyjaźnił się z Józefem Brandtem. Wielokrotnie odwiedzał Brandta w Orońsku. ok. 1900 przyjechał do Warszawy i tu przebywał do I wojny. Wojnę spędził w rodzinnym Wilnie i w 1919 podjął pracę na tamtejszym Wydziale Plastycznym Uniwersytetu Stefana Batorego. Wystawiał w warszawskim TZSP i w Salonie Krywulta. Tematem jego malarstwa są najczęściej sceny rodzajowe z malowniczych kresowych miasteczek, ulubionym motywem artysty były konne zaprzęgi. Uprawiał również malarstwo portretowe i wykonywał ilustracje.
litografia, papier, 19 x 23,5 cm,
sygn. na płycie l.d.: Siostrzeńcewicz Wilno.
Malarz, uczeń Szkoły Rysunkowej w Wilnie. Do 1894 studia kontynuował w akademii petersburskiej.Następnie kształcił się w paryskiej Académie Julian oraz w Monachium, gdzie przyjaźnił się z Józefem Brandtem. Wielokrotnie odwiedzał Brandta w Orońsku. ok. 1900 przyjechał do Warszawy i tu przebywał do I wojny. Wojnę spędził w rodzinnym Wilnie i w 1919 podjął pracę na tamtejszym Wydziale Plastycznym Uniwersytetu Stefana Batorego. Wystawiał w warszawskim TZSP i w Salonie Krywulta. Tematem jego malarstwa są najczęściej sceny rodzajowe z malowniczych kresowych miasteczek, ulubionym motywem artysty były konne zaprzęgi. Uprawiał również malarstwo portretowe i wykonywał ilustracje.