W serii Rzeczywistość jest płaska, w rysunkach, fotografiach i obiektach z samochodami artysta posłużył się jednym z najbardziej zmitologizowanych przedmiotów kultury konsumpcyjnej, który stał się atrybutem formułowanych w XX wieku utopii i centralnym motywem modernizacyjnych ideologii. Praca jest jedną z pięciu fotografii przedstawiających skonstruowane przez artystę modele samochodów, w których artysta rekonstruował w trzecim wymiarze ich obrazy spłaszczone widzeniem fotograficznym.
Praca reprodukowana w: Zbigniew Libera. Rzeczywistość jest płaska, Fundacja Profile, Warszawa 2009.
2010
fotografia, papier, 30 x 45 cm
sygn., dat. i tytuł na naklejce na odwrocie
edycja: 2/5
W serii Rzeczywistość jest płaska, w rysunkach, fotografiach i obiektach z samochodami artysta posłużył się jednym z najbardziej zmitologizowanych przedmiotów kultury konsumpcyjnej, który stał się atrybutem formułowanych w XX wieku utopii i centralnym motywem modernizacyjnych ideologii. Praca jest jedną z pięciu fotografii przedstawiających skonstruowane przez artystę modele samochodów, w których artysta rekonstruował w trzecim wymiarze ich obrazy spłaszczone widzeniem fotograficznym.
Praca reprodukowana w: Zbigniew Libera. Rzeczywistość jest płaska, Fundacja Profile, Warszawa 2009.