Absolwentka Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Studia ukończyła w 2023 roku. O swojej twórczości mówi tak: Moje obrazy wypływają ze szczerego dążenia do prostoty oraz postrzegania dzieła jako obecność. Snują się gdzieś na granicy abstrakcji i figuracji, ponieważ ich wyobrażony charakter ma źródło inspiracji, w zbliżeniu na ciała z przedstawień malowanych przez Fra Angelico – spokojnych i witalnych postaci. Płótno w mojej twórczości stanowi niejako skórę – powłokę, która ma swoją jedyną, niepowtarzalną papilarność i porowatość, podobnie jak ludzka skóra jest poddana biegowi czasu i prawom biologii. Pracuję z płótnem, najpierw zaburzając porządek linii wątku i osnowy, a następnie szyjąc i kalecząc jego powierzchnię, ustanawiając tym samym przyszłe wydarzenia rozgrywające się na jego strukturze. Portretuję skórę człowieka w najbardziej dramatycznych momentach istnienia, od jego początku aż po śmierć. Unikam mimo to, jednoznacznego ukazania ciała a obraz zamyka się w geometrycznym kształcie.
płótno formowane, 33,5 x 22,5 x 7,5 cm
Zobacz katalogAbsolwentka Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Studia ukończyła w 2023 roku. O swojej twórczości mówi tak: Moje obrazy wypływają ze szczerego dążenia do prostoty oraz postrzegania dzieła jako obecność. Snują się gdzieś na granicy abstrakcji i figuracji, ponieważ ich wyobrażony charakter ma źródło inspiracji, w zbliżeniu na ciała z przedstawień malowanych przez Fra Angelico – spokojnych i witalnych postaci. Płótno w mojej twórczości stanowi niejako skórę – powłokę, która ma swoją jedyną, niepowtarzalną papilarność i porowatość, podobnie jak ludzka skóra jest poddana biegowi czasu i prawom biologii. Pracuję z płótnem, najpierw zaburzając porządek linii wątku i osnowy, a następnie szyjąc i kalecząc jego powierzchnię, ustanawiając tym samym przyszłe wydarzenia rozgrywające się na jego strukturze. Portretuję skórę człowieka w najbardziej dramatycznych momentach istnienia, od jego początku aż po śmierć. Unikam mimo to, jednoznacznego ukazania ciała a obraz zamyka się w geometrycznym kształcie.