Obraz swoim tematem i, co najważniejsze, stylistycznie przywodzi skojarzenia z twórczością malarską artystów polskich działających w Monachium, skupionych wokół J. Brandta i A. Wierusza Kowalskiego. Według niektórych historyków( H. P. Buehler, Jaeger, Kosaken und polnische Reiter, Joseph Brandt, Alfred von Wierusz Kowalski, Franz Roubaud und der muenchner Polenkreis, Hildesheim-Zurich-N.York, 1993.)właśnie Alfred Wierusz Kowalski podpisywał niektóre swoje prace malarskie nazwiskiem Konarski, zwłaszcza te, które stawały się ofertą handlową składaną szerszej publiczności.
olej, dykta; 20,5 x 24 cm;
sygnowany po prawej stronie u dołu: J. Konarski
Obraz swoim tematem i, co najważniejsze, stylistycznie przywodzi skojarzenia z twórczością malarską artystów polskich działających w Monachium, skupionych wokół J. Brandta i A. Wierusza Kowalskiego. Według niektórych historyków( H. P. Buehler, Jaeger, Kosaken und polnische Reiter, Joseph Brandt, Alfred von Wierusz Kowalski, Franz Roubaud und der muenchner Polenkreis, Hildesheim-Zurich-N.York, 1993.)właśnie Alfred Wierusz Kowalski podpisywał niektóre swoje prace malarskie nazwiskiem Konarski, zwłaszcza te, które stawały się ofertą handlową składaną szerszej publiczności.