Proweniencja:
kolekcja prywatna, Polska
Kompozycja sygnowana odręcznie i datowana przez artystę, jest powtórzeniem olejnego obrazu z 1990 roku o tym samym tytule. Warty zauważenia jest reprezentacyjny format pracy i intensywność koloru. Syntetyczne formy, unikatowy sposób budowania figur postaci, szczególnie kobiecych i oszczędność elementów wypełniających przestrzeń dzieła, nadają kompozycji rozpoznawalne cechy stylu artysty.
Bibliografia:
Jerzy Nowosielski, Galeria Starmach, Fundacja Nowosielskich, Kraków 2003.
serigrafia; 62,5 x 79 cm w św. p-p. (arkusz);
sygn. i dat. p. d.: Jerzy Nowosielski 95 (ołówkiem)
oznaczenie egzemplarza l. d.: 10-30 (ołówkiem)
Proweniencja:
kolekcja prywatna, Polska
Kompozycja sygnowana odręcznie i datowana przez artystę, jest powtórzeniem olejnego obrazu z 1990 roku o tym samym tytule. Warty zauważenia jest reprezentacyjny format pracy i intensywność koloru. Syntetyczne formy, unikatowy sposób budowania figur postaci, szczególnie kobiecych i oszczędność elementów wypełniających przestrzeń dzieła, nadają kompozycji rozpoznawalne cechy stylu artysty.
Bibliografia:
Jerzy Nowosielski, Galeria Starmach, Fundacja Nowosielskich, Kraków 2003.