Na rolnych rogach ślady podklejenia. Twórca Cricotu uczynił z Witkacego na wiele lat jedynego autora w swoim teatrze. "Mątwa" (1956), "W małym dworku" (1961 i późniejsze wersje), "Wariat i zakonnica" (1963), "Kurka wodna" (1967), "Nadobnisie i koczkodany" (1973), "Umarła klasa" przywołująca fragmenty "Tumora Mózgowicza" (1975) - to kolejne etapy teatru Cricot 2 w pierwszym dwudziestoleciu jego działalności. 

7
Tadeusz KANTOR (1915 Wielopole Skrzyńskie - 1990 Kraków)

Witkacy, lata 60.

Tusz, papier; wym.: 28,5 x 19,2 cm;
sygn. kredką p.d.: T. Kantor, l.g.: Witkacy.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Na rolnych rogach ślady podklejenia. Twórca Cricotu uczynił z Witkacego na wiele lat jedynego autora w swoim teatrze. "Mątwa" (1956), "W małym dworku" (1961 i późniejsze wersje), "Wariat i zakonnica" (1963), "Kurka wodna" (1967), "Nadobnisie i koczkodany" (1973), "Umarła klasa" przywołująca fragmenty "Tumora Mózgowicza" (1975) - to kolejne etapy teatru Cricot 2 w pierwszym dwudziestoleciu jego działalności.