Uroczy posążek z brązu na marmurowym piedestale. Szczególnie poszukiwany był ten typ prac Magdaleny Gross, doskonale czujących się w nowoczesnych, niezbyt przeładowanych, wnętrzach mieszkalnych.
Wybitna rzeźbiarka-animalistka. Studia w Warszawskiej Szkole Sztuk Pięknych (rzeźbę u T. Breyera i Henryka Kuny). Nastąpił dwuletni pobyt we Florencji (studia malarstwa i rzeźby). Sławę zawdzięczała swym niewielkim brązowym posążkom małych zwierząt, "wytwornym i eleganckim".
wys. rzeźby 21 cm
sygnowany u dołu: "Magdalena Gross",
odlewnia: "Kranc Łempicki Warszawa"
Uroczy posążek z brązu na marmurowym piedestale. Szczególnie poszukiwany był ten typ prac Magdaleny Gross, doskonale czujących się w nowoczesnych, niezbyt przeładowanych, wnętrzach mieszkalnych.
Wybitna rzeźbiarka-animalistka. Studia w Warszawskiej Szkole Sztuk Pięknych (rzeźbę u T. Breyera i Henryka Kuny). Nastąpił dwuletni pobyt we Florencji (studia malarstwa i rzeźby). Sławę zawdzięczała swym niewielkim brązowym posążkom małych zwierząt, "wytwornym i eleganckim".