The Krasnals - grupa anonimowych artystów, która działa od 2008 roku. Działają głównie za pośrednictwem swojego bloga, gdzie regularnie publikują posty ze swoimi przedstawieniami. Słyną z wielu kontrowersyjnych przedsięwzięć, a ich działania oparte na prowokacji są odpowiedzią m.in. na zachodzące zmiany społeczno – polityczne w naszym kraju. Na przestrzeni lat grupa zorganizowała wiele przedsięwzięć. W 2011 roku pojawiła się na 54. Biennale w Wenecji. Zaaranżowała ona wtedy akcję, której inspiracją było hippisowskie hasło Make Love Not War, przewrotny slogan grupy brzmiał Make Love Not Art. Prace The Krasnals znajdują się w wielu prywatnych polskich i zagranicznych kolekcjach i publicznych kolekcjach sztuki. Wybrane wystawy: “The Krasnals” (Sopocki DOm Aukcyjny, 2016); “Czułem skurcze twojego przełyku/ The Krasnals. Whielki Krasnal” (Wrocław, 2016);“Sztuka w sztuce” (MOCAK, 2017) “Mission impossible” (BWA SOKÓŁ, 2018).

48
Grupa THE KRASNALS

What is it all about...?, 2014,

50x40,
sygn. tył. 'What is it all about...?, 2014, The Krasnals, Wielki Krasnal'

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

The Krasnals - grupa anonimowych artystów, która działa od 2008 roku. Działają głównie za pośrednictwem swojego bloga, gdzie regularnie publikują posty ze swoimi przedstawieniami. Słyną z wielu kontrowersyjnych przedsięwzięć, a ich działania oparte na prowokacji są odpowiedzią m.in. na zachodzące zmiany społeczno – polityczne w naszym kraju. Na przestrzeni lat grupa zorganizowała wiele przedsięwzięć. W 2011 roku pojawiła się na 54. Biennale w Wenecji. Zaaranżowała ona wtedy akcję, której inspiracją było hippisowskie hasło Make Love Not War, przewrotny slogan grupy brzmiał Make Love Not Art. Prace The Krasnals znajdują się w wielu prywatnych polskich i zagranicznych kolekcjach i publicznych kolekcjach sztuki. Wybrane wystawy: “The Krasnals” (Sopocki DOm Aukcyjny, 2016); “Czułem skurcze twojego przełyku/ The Krasnals. Whielki Krasnal” (Wrocław, 2016);“Sztuka w sztuce” (MOCAK, 2017) “Mission impossible” (BWA SOKÓŁ, 2018).