na kolistej, toczonej, profilowanej podstawie z czerwonego marmuru; brzusiec kulisty, z brązu pokrytego farbą emaliową o terakotowej barwie; szyjka smukła, wąska, górą rozchylona, z trzymającą się jej oburącz figurką nagiego putta; przy jego nóżce na powierzchni wazonika - reliefowe wyobrażenie muchy; po drugiej stronie półplastyczna gałązka winnej latorośli przepleciona przez ucho naczynia; na brzuścu - ukosem - wyryta sygnatura: Auguste Moreau;
brąz, marmur;
wys. 14,8 cm, średnica podstawy 6,9 cm.
Francja, k. XIX w.
na kolistej, toczonej, profilowanej podstawie z czerwonego marmuru; brzusiec kulisty, z brązu pokrytego farbą emaliową o terakotowej barwie; szyjka smukła, wąska, górą rozchylona, z trzymającą się jej oburącz figurką nagiego putta; przy jego nóżce na powierzchni wazonika - reliefowe wyobrażenie muchy; po drugiej stronie półplastyczna gałązka winnej latorośli przepleciona przez ucho naczynia; na brzuścu - ukosem - wyryta sygnatura: Auguste Moreau;