Wazon dekoracyjny w typie wyrobów manufaktury w Sevres; o kielichowej czaszy z rozchyloną krawędzią , montowanej ze szpulową stopą na metalowy trzpień. Krawędź czaszy i stopa w oprawie mosiężnej. Kobaltowy, ze złoceniami wypukłymi gałązkami, girlandami kwiatowymi i rocaillami; od frontu w kartuszu- rezerwie barwna miniatura dworska w stylistyce fetes galantes: w scenerii parkowej siedząca para - dama w zielonej sukni i kawaler w malinowym stroju Pierrota (?), z białą kryzą; sygn. p. d.: HueT.
Sygnatura wskazuje na inspirację malarstwem Jeana Baptiste Hueta (1745-1811), rokokowego malarza francuskiego.
porcelana, farby naszkliwne, kobalt (bleu roi), złocenia błyszczące i wypukłe;
złocenia lekko przetarte; oprawa - mosiądz (brąz złocony?);
wys. 26,5 cm, podstawa (w oprawie) 9 x 9 cm; wewn. stopy naszkl. niebieskie L w podwójnej ligaturze z wpisanym S.
Francja, Paryż? - w typie wyrobów Sevres, XIX w.
Wazon dekoracyjny w typie wyrobów manufaktury w Sevres; o kielichowej czaszy z rozchyloną krawędzią , montowanej ze szpulową stopą na metalowy trzpień. Krawędź czaszy i stopa w oprawie mosiężnej. Kobaltowy, ze złoceniami wypukłymi gałązkami, girlandami kwiatowymi i rocaillami; od frontu w kartuszu- rezerwie barwna miniatura dworska w stylistyce fetes galantes: w scenerii parkowej siedząca para - dama w zielonej sukni i kawaler w malinowym stroju Pierrota (?), z białą kryzą; sygn. p. d.: HueT.
Sygnatura wskazuje na inspirację malarstwem Jeana Baptiste Hueta (1745-1811), rokokowego malarza francuskiego.