W czasie I wojny światowej walczył w 2 Pułku Ułanów Legionów Polskich, po 1918 wyjechał do Niemiec, gdzie studiował na monachijskiej Akademii Sztuk Pięknych. Po zakończeniu nauki powrócił do Krakowa, gdzie został nauczycielem rzeźby w Szkole Sztuk Pięknych. Był mistrzem drzeworytu i linorytu barwnego, twórcą wielu ekslibrisów, znaczący wpływ na jego twórczość mieli drzeworytnicy japońscy i krakowska szkoła pejzażu. Tematem jego prac była architektura, pejzaże i zwierzęta, przy tworzeniu których stosował nowatorskie metody ukazujące w sposób eksperymentalny znaczenie naświetlenia.

PODATKI I OPŁATY:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) - w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych - w wysokości 15%.

9
Władysław BIELECKI (1896-1943)

Wawel - Baszta Sandomierska

drzeworyt barwny/papier, 17 x 17 cm (zadruk)
sygnowany i opisany u dołu ołówkiem: [nieczytelnie]

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

W czasie I wojny światowej walczył w 2 Pułku Ułanów Legionów Polskich, po 1918 wyjechał do Niemiec, gdzie studiował na monachijskiej Akademii Sztuk Pięknych. Po zakończeniu nauki powrócił do Krakowa, gdzie został nauczycielem rzeźby w Szkole Sztuk Pięknych. Był mistrzem drzeworytu i linorytu barwnego, twórcą wielu ekslibrisów, znaczący wpływ na jego twórczość mieli drzeworytnicy japońscy i krakowska szkoła pejzażu. Tematem jego prac była architektura, pejzaże i zwierzęta, przy tworzeniu których stosował nowatorskie metody ukazujące w sposób eksperymentalny znaczenie naświetlenia.

PODATKI I OPŁATY:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i naliczana jest degresywnie w zależności od kwoty wylicytowanej: do 100 000 złotych (włącznie) - w wysokości 18%, a powyżej 100 000 złotych - w wysokości 15%.