Praca składająca się z sześciu fotografii jest przykładem konceptualnych zainteresowań twórcy związanego w latach 70. z Warsztatem Formy Filmowej. Stosując charakterystyczną dla siebie metodę zestawiania kadrów, artysta przedstawił sześć różnych perspektyw zarejestrowania tego samego przedmiotu - pocztówki z fotografią dzieci. Fotografując w różny sposób tą samą fotografie, w prosty i pełen humoru sposób, zaprezentował analityczne możliwości medium fotograficznego.
Praca prezentowana była w ramach sympozjum "Warsztat. Teorio-praktyka" zorganizowanego w Łodzi w 1976, który był pierwszą, obszerną prezentacją działań i założeń Warsztatu Formy Filmowej zarówno w zakresie artystycznym jak teoretycznym.

25
Andrzej RÓŻYCKI (ur. 1942, Baranowicze)

Warsztat. Teorio-praktyka

1976
Sześć odbitkek żelatynowo-srebrowych o wym. 12 x 17,7 cm podklejonych na czarnym kartonie o wym. 69,7 x 49,5 cm; w oprawie (drewniana rama, szkło);
Sygn. dat. i tytuł na przodzie kartonu
Vintage print

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Praca składająca się z sześciu fotografii jest przykładem konceptualnych zainteresowań twórcy związanego w latach 70. z Warsztatem Formy Filmowej. Stosując charakterystyczną dla siebie metodę zestawiania kadrów, artysta przedstawił sześć różnych perspektyw zarejestrowania tego samego przedmiotu - pocztówki z fotografią dzieci. Fotografując w różny sposób tą samą fotografie, w prosty i pełen humoru sposób, zaprezentował analityczne możliwości medium fotograficznego.
Praca prezentowana była w ramach sympozjum "Warsztat. Teorio-praktyka" zorganizowanego w Łodzi w 1976, który był pierwszą, obszerną prezentacją działań i założeń Warsztatu Formy Filmowej zarówno w zakresie artystycznym jak teoretycznym.