HISTORIA EGZEMPLARZA:
Oferowany przez Ardor Auctions motocykl to Ural M-63 rok produkcji 1968, z przeznaczeniem dla armii ukraińskiej, sprowadzony do polski w 1994 r. Czekał na remont 21 lat. Odrestaurowany w Polsce w 2015 roku. Ważny przegląd i ubezpieczenie. Remont obejmował piaskowanie całego motocykla, lakierowanie akrylowe farbą Khaki - kolor dobierany zgodnie fabrycznym. Remont silnika, skrzyni biegów, oraz dyferencjału. Nowe opony terenowe - 4 szt. Oryginalna instalacja elektryczna nie wymagała wymiany co jest ewenementem. Wszystkie podzespoły są wyposażeniem fabrycznym oferowanego egzemplarza. Oryginalny przebieg 36000 km.
HISTORIA MODELU:
Ural M-63, znany również jako Ural-2 powstawał w latach 1965-1970. Był następcą modeli M-61 i M-62. Silnik typu boxer, dwucylindrowy, chłodzony powietrzem o pojemności 649 ccm i mocy 28 KM / 20,6 kW przy 4800-5200 obr/min był wystarczająco mocną i wytrzymałą jednostką, przez co stał się jednym z głównych pojazdów służb mundurowych europy wschodniej, zwłaszcza na terenie byłego ZSRR. Kiedyś radzieckie- obecnie rosyjskie i ukraińskie maszyny z wojskowym rodowodem i bocznym wózkiem mają tysiące fanów, zrzeszonych w klubach miłośników na całym świecie.
Przodkami całej radzieckiej rodziny motocykli z silnikiem typu boxer była marka BMW. Wiosną 1938 roku z fabryki BMW zaczęły wyjeżdżać modele R 71 o pojemności 750 ccm. Oficjalna komunistyczna propaganda mówiła o rzekomym zakupie w Szwecji przez podstawione osoby 5 sztuk modelu R 71, w celu stworzenia kopii doskonałej konstrukcji. Prototyp zaakceptował sam Stalin, po czym ruszono z produkcją radzieckiej wersji motocykla.
Prawda jest jednak inna. 28 września 1939 roku, na mocy paktu Ribbentrop - Mołotow, hitlerowskie Niemcy - planując wojnę - potrzebowały gwarancji pokoju ze Stalinem. Jedną z kart przetargowych tamtych ustaleń było przekazanie przez Niemców Rosjanom całej kompletnej linii produkcyjnej BMW R 71 i wiele gotowych części i podzespołów. Wraz z pomocą niemieckich inżynierów uruchomiono produkcję rosyjskich BMW. Motocykl otrzymał nazwę M(Moskwa)72. Niespełna dwa lata później Niemcy zaatakowali Rosjan. Produkcję M72 przeniesiono za Ural, do miejscowości Irbit. W sumie podczas wojny Rosjanie wyprodukowali i dostarczyli swojemu wojsku 9799 sztuk tych maszyn. Po wojnie jeden z kijowskich zakładów zbrojeniowych przekształcono w fabrykę motocykli. Skala produkcji kijowskiego zakładu to 1.5 mln sztuk maszyn dla samego wojska, Irbit zaś wyprodukował do teraz przeszło 3,2 mln motocykli

Podatki i opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna w wysokości 15%.

5
Ural M-63, 1968

Odrestaurowany w Polsce w 2015 roku. Ważny przegląd i ubezpieczenie. Remont obejmował piaskowanie całego motocykla, lakierowanie akrylowe farbą Khaki - kolor dobierany zgodnie fabrycznym. Remont silnika, skrzyni biegów, oraz dyferencjału. Nowe opony terenowe - 4 szt. Oryginalna instalacja elektryczna nie wymagała wymiany co jest ewenementem. Wszystkie podzespoły są wyposażeniem fabrycznym oferowanego egzemplarza.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

HISTORIA EGZEMPLARZA:
Oferowany przez Ardor Auctions motocykl to Ural M-63 rok produkcji 1968, z przeznaczeniem dla armii ukraińskiej, sprowadzony do polski w 1994 r. Czekał na remont 21 lat. Odrestaurowany w Polsce w 2015 roku. Ważny przegląd i ubezpieczenie. Remont obejmował piaskowanie całego motocykla, lakierowanie akrylowe farbą Khaki - kolor dobierany zgodnie fabrycznym. Remont silnika, skrzyni biegów, oraz dyferencjału. Nowe opony terenowe - 4 szt. Oryginalna instalacja elektryczna nie wymagała wymiany co jest ewenementem. Wszystkie podzespoły są wyposażeniem fabrycznym oferowanego egzemplarza. Oryginalny przebieg 36000 km.
HISTORIA MODELU:
Ural M-63, znany również jako Ural-2 powstawał w latach 1965-1970. Był następcą modeli M-61 i M-62. Silnik typu boxer, dwucylindrowy, chłodzony powietrzem o pojemności 649 ccm i mocy 28 KM / 20,6 kW przy 4800-5200 obr/min był wystarczająco mocną i wytrzymałą jednostką, przez co stał się jednym z głównych pojazdów służb mundurowych europy wschodniej, zwłaszcza na terenie byłego ZSRR. Kiedyś radzieckie- obecnie rosyjskie i ukraińskie maszyny z wojskowym rodowodem i bocznym wózkiem mają tysiące fanów, zrzeszonych w klubach miłośników na całym świecie.
Przodkami całej radzieckiej rodziny motocykli z silnikiem typu boxer była marka BMW. Wiosną 1938 roku z fabryki BMW zaczęły wyjeżdżać modele R 71 o pojemności 750 ccm. Oficjalna komunistyczna propaganda mówiła o rzekomym zakupie w Szwecji przez podstawione osoby 5 sztuk modelu R 71, w celu stworzenia kopii doskonałej konstrukcji. Prototyp zaakceptował sam Stalin, po czym ruszono z produkcją radzieckiej wersji motocykla.
Prawda jest jednak inna. 28 września 1939 roku, na mocy paktu Ribbentrop - Mołotow, hitlerowskie Niemcy - planując wojnę - potrzebowały gwarancji pokoju ze Stalinem. Jedną z kart przetargowych tamtych ustaleń było przekazanie przez Niemców Rosjanom całej kompletnej linii produkcyjnej BMW R 71 i wiele gotowych części i podzespołów. Wraz z pomocą niemieckich inżynierów uruchomiono produkcję rosyjskich BMW. Motocykl otrzymał nazwę M(Moskwa)72. Niespełna dwa lata później Niemcy zaatakowali Rosjan. Produkcję M72 przeniesiono za Ural, do miejscowości Irbit. W sumie podczas wojny Rosjanie wyprodukowali i dostarczyli swojemu wojsku 9799 sztuk tych maszyn. Po wojnie jeden z kijowskich zakładów zbrojeniowych przekształcono w fabrykę motocykli. Skala produkcji kijowskiego zakładu to 1.5 mln sztuk maszyn dla samego wojska, Irbit zaś wyprodukował do teraz przeszło 3,2 mln motocykli

Podatki i opłaty:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna w wysokości 15%.