Blachę miedzianą w roli podobrazia stosowano szczególnie chętnie do dzieł przeznaczonych do kolekcjonowania. Obrazy te często charakteryzują się niewielkimi rozmiarami. Miedziane podłoże nie wymagało aż tak żmudnych przygotowań jak chociażby podobrazie płócienne czy drewniane, zapewniało za to możliwość precyzyjnego operowania pędzlem i dobrego odwzorowania detali. Olejne obrazy na miedzianych płytach tworzyło wielu artystów, często tych najbardziej znanych – świadczy o tym np. autoportret Rembrandta z kolekcji J. Paul Getty Museum w Los Angeles.

PODATKI I OPŁATY:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.

32
NIEOKREŚLONY, zachodnoeuropejski, XVIII w. MALARZ

Ukrzyżowanie

olej/blacha, 26,7 x 31,4 cm
sygnowany p.d.: 'ZD'

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Blachę miedzianą w roli podobrazia stosowano szczególnie chętnie do dzieł przeznaczonych do kolekcjonowania. Obrazy te często charakteryzują się niewielkimi rozmiarami. Miedziane podłoże nie wymagało aż tak żmudnych przygotowań jak chociażby podobrazie płócienne czy drewniane, zapewniało za to możliwość precyzyjnego operowania pędzlem i dobrego odwzorowania detali. Olejne obrazy na miedzianych płytach tworzyło wielu artystów, często tych najbardziej znanych – świadczy o tym np. autoportret Rembrandta z kolekcji J. Paul Getty Museum w Los Angeles.

PODATKI I OPŁATY:
- Do kwoty wylicytowanej doliczana jest opłata aukcyjna. Stanowi ona część końcowej ceny obiektu i wynosi 18%.