Nalepki instytucji artystycznych na odwrociu obrazu świadczą najczęściej o uczestnictwie obrazu w danej wystawie. Często jednak wystawy urządza się bez katalogów i folderów lub wydaje się katalogi bez dokładnego spisów obiektów, co może utrudniać stwierdzenie, czy obraz napewno był eksponowany.
Ponieważ większość wydawnictw towarzyszących wystawom Dwurnika nie ma spisu prac, nie możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić ich udziału w danej wystawie.
akryl, olej, płótno
114,5 x 146 cm
sygn. pośrodku prawej krawędzi:
1972 r. | E. DWURNIK; pr.g.: >>U RZEŹNIKA<< [w ramce] >>PUSTE HAKI<< [ukośnie]; l.d.: NR: 76. [w ramce];
na odwrocie na płótnie sygn.: E. DWURNIK | 1972 | >>U RZEŹNIKA<< | 190 [w ramce];
na odwrocie na płótnie nalepki:
- autorska: EDWARD DWURNIK 1972 IV-28 | CYKL V Chwila | TYTUŁ U rzeźnika | WYMIARY 114 x 147 | TECHNIKA akryl, olej | NR: 76.;
- STUDIO | TEATR | GALERIA z datą 16. XII. 1974 | 15. I. 1975;
- BWA LEGNICA z datą 8. 9. 1974.
na krosnach nalepki:
- Galeria Sztuki BWA | ZAMEK KSIĄŻĄT POMORSKICH W SZCZECINIE, 1982;
- BWA PŁOCK 1982;
- BWA w Łodzi 1978;
- Galeria Sztuki Współczesnej Olsztyn, grudzień 1980;
- Galeria Stuki Współczesnej Zachęta... Próba retrospektywy...;
- BWA w Lublinie, delegatura w Zamościu 2 - 30. V. 74 r.;
- GALERIA 72 MUZEUM CHEŁM, 26. I. 1984 r. do 20 II. 1984 r.;
- JYVASKYLAN TALVI ‘83 | EDWARD DWURNIK, Kuvia Puolasta | 27. 1 - 20. 2. 1983 ALVAR - AALTO - MUSEO
Nalepki instytucji artystycznych na odwrociu obrazu świadczą najczęściej o uczestnictwie obrazu w danej wystawie. Często jednak wystawy urządza się bez katalogów i folderów lub wydaje się katalogi bez dokładnego spisów obiektów, co może utrudniać stwierdzenie, czy obraz napewno był eksponowany.
Ponieważ większość wydawnictw towarzyszących wystawom Dwurnika nie ma spisu prac, nie możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić ich udziału w danej wystawie.