Studiował architekturę na Politechnice Warszawskiej i na University of Detroit w USA oraz Malarstwo na Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Jest zafascynowany synestezjami (symultanicznym odbiorem multizmysłowym) i malarstwem procesowym, którego istotą jest poszukiwanie innowacyjnych technik i sposobów tworzenia obrazów. Stosuje te zasady w cyklach swoich prac. Każda seria odnosi się do innej tematyki, tworzona jest unikalną techniką malarską. TRANSHUMAN VISIONS / PORTRAITS (głos w dyskusji na temat filozofii i postawy transhumanistycznej), TRANQUILIDAD (syntetyczny zapis emocji, nastrojów i odczuć związanych ze stanem spokoju), SYBARITIC POSES (pełne zmysłowości abstrakcyjnie akty), VOLUPTUOUS TOWNS (alegorie miast, notatnik podróżnika), COINCIDENCES (syntetyczne pejzaże powstające w pracowni na podstawie szkiców), SYNESTHETIC GARDENS, (obrazy inspirowane synestezjami), CUMULATIONS (kompozycje analizujące skomplikowanie relacji społecznych), COINCIDENCES ( kontrastowe rysunki abstrakcyjnych pejzaży).

125
Jan ASTNER (ur. 1963)

Transquilidad 35, 2021

Farby akrylowe i pigmenty metaliczne Maimeri na płótnie, na krosnach drewnianych, 105 x 75 cm,
Na odwrocie opis autorski.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Studiował architekturę na Politechnice Warszawskiej i na University of Detroit w USA oraz Malarstwo na Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Jest zafascynowany synestezjami (symultanicznym odbiorem multizmysłowym) i malarstwem procesowym, którego istotą jest poszukiwanie innowacyjnych technik i sposobów tworzenia obrazów. Stosuje te zasady w cyklach swoich prac. Każda seria odnosi się do innej tematyki, tworzona jest unikalną techniką malarską. TRANSHUMAN VISIONS / PORTRAITS (głos w dyskusji na temat filozofii i postawy transhumanistycznej), TRANQUILIDAD (syntetyczny zapis emocji, nastrojów i odczuć związanych ze stanem spokoju), SYBARITIC POSES (pełne zmysłowości abstrakcyjnie akty), VOLUPTUOUS TOWNS (alegorie miast, notatnik podróżnika), COINCIDENCES (syntetyczne pejzaże powstające w pracowni na podstawie szkiców), SYNESTHETIC GARDENS, (obrazy inspirowane synestezjami), CUMULATIONS (kompozycje analizujące skomplikowanie relacji społecznych), COINCIDENCES ( kontrastowe rysunki abstrakcyjnych pejzaży).