Artystka wizualna; projektantka; wykładowczyni warszawskiej ASP w stopniu doktora. W swoich pracach eksploruje tematy takie jak: znaczenie medium w odbiorze dzieła sztuki, percepcja materiału w projektowaniu, fetysze historii sztuki, w tym symbolika i schematy ikonograficzne. Bliskie są jej tematy okołokobiece, od cielesności po role społeczne. Ceni żart jako istotne narzędzie w projektowaniu, szczególnie krytycznym.
Mimo ponad 25 lat obcowania ze sztuką wciąż potrafi rozpłakać się przed obrazem. Zawsze ma przy sobie ołówek 6B, mieszka i pracuje w Warszawie. Pieprzyk ma po prawej a serce po lewej stronie.
akryl, płótno, 60 x 60 cm,
sygn. p.d.: Munzar
Artystka wizualna; projektantka; wykładowczyni warszawskiej ASP w stopniu doktora. W swoich pracach eksploruje tematy takie jak: znaczenie medium w odbiorze dzieła sztuki, percepcja materiału w projektowaniu, fetysze historii sztuki, w tym symbolika i schematy ikonograficzne. Bliskie są jej tematy okołokobiece, od cielesności po role społeczne. Ceni żart jako istotne narzędzie w projektowaniu, szczególnie krytycznym.
Mimo ponad 25 lat obcowania ze sztuką wciąż potrafi rozpłakać się przed obrazem. Zawsze ma przy sobie ołówek 6B, mieszka i pracuje w Warszawie. Pieprzyk ma po prawej a serce po lewej stronie.