Twórczość Arobala wprowadza nas w świat fascynacji pięknem oraz dzikością flory i fauny, a także wielowymiarowości zagadnień społecznych. „Tęskno" to jedna z najbardziej osobistych realizacji artysty, w której jasno wyraża lęk w stosunku do współczesnego świata - dążącego, na własne życzenie, do autodestrukcji. Praca autorstwa Arobala to wizja świata w punkcie zero, czyli tuż po spowodowanej działalnością człowieka katastrofie ekologicznej. Pozostali przy życiu ludzie na nowo definiują tu swoje role społeczne, miejsce w ekosystemie, tożsamość. Nie jest to jednak obraz pozbawiony nadziei – artysta zwraca uwagę na sprawczość, którą człowiek posiada, i która pozwala mu na nowo zbudować relacje z otaczającym światem i innymi ludźmi. Wizja Arobala to nie tylko wyraz troski artysty o środowisko, lecz również ufność w stosunku do naturalnego, wewnętrznego dobra człowieka, które pozwala mu na bycie jednością z otaczającym światem.
Bartek Arobal Kociemba to artysta rysownik, ilustrator, plakacista. Studiował politologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz filozofię na Uniwersytecie Kardynała Stefa-na Wyszyńskiego. Od 2012 roku nauczyciel w szkole Buddyzmu Shambhali. W latach 2013-14 wraz z Mirellą von Chrupek i Maćkiem Mahlerem tworzył grupę sceniczną „Turnus”. Od 2010 roku Arobal współpracuje z Teatrem Wielkim Operą Narodową oraz z Teatrem Dramatycznym w Warszawie, dla którego stworzył plakaty do Madame Bovary oraz Glissando. Tworzył także dla Instytutu Teatralnego, Costa Coffee, GaliLu, Empiku czy marki Krystoff, a jego ilustracje i rysunki znajdują się w magazynach takich jak ELLE Polska, Har-per’s Bazaar Polska, Kukbuk, Kuchnia, Wysokie Obcasy, Znak, Zwierciadło oraz brytyjskim Unpolished czy nowojorskim Crush Fanzine.
kredka i ołówek na papierze, wydruk cyfrowy
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacjiTwórczość Arobala wprowadza nas w świat fascynacji pięknem oraz dzikością flory i fauny, a także wielowymiarowości zagadnień społecznych. „Tęskno" to jedna z najbardziej osobistych realizacji artysty, w której jasno wyraża lęk w stosunku do współczesnego świata - dążącego, na własne życzenie, do autodestrukcji. Praca autorstwa Arobala to wizja świata w punkcie zero, czyli tuż po spowodowanej działalnością człowieka katastrofie ekologicznej. Pozostali przy życiu ludzie na nowo definiują tu swoje role społeczne, miejsce w ekosystemie, tożsamość. Nie jest to jednak obraz pozbawiony nadziei – artysta zwraca uwagę na sprawczość, którą człowiek posiada, i która pozwala mu na nowo zbudować relacje z otaczającym światem i innymi ludźmi. Wizja Arobala to nie tylko wyraz troski artysty o środowisko, lecz również ufność w stosunku do naturalnego, wewnętrznego dobra człowieka, które pozwala mu na bycie jednością z otaczającym światem.
Bartek Arobal Kociemba to artysta rysownik, ilustrator, plakacista. Studiował politologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz filozofię na Uniwersytecie Kardynała Stefa-na Wyszyńskiego. Od 2012 roku nauczyciel w szkole Buddyzmu Shambhali. W latach 2013-14 wraz z Mirellą von Chrupek i Maćkiem Mahlerem tworzył grupę sceniczną „Turnus”. Od 2010 roku Arobal współpracuje z Teatrem Wielkim Operą Narodową oraz z Teatrem Dramatycznym w Warszawie, dla którego stworzył plakaty do Madame Bovary oraz Glissando. Tworzył także dla Instytutu Teatralnego, Costa Coffee, GaliLu, Empiku czy marki Krystoff, a jego ilustracje i rysunki znajdują się w magazynach takich jak ELLE Polska, Har-per’s Bazaar Polska, Kukbuk, Kuchnia, Wysokie Obcasy, Znak, Zwierciadło oraz brytyjskim Unpolished czy nowojorskim Crush Fanzine.