Studiował w Warszawskiej Szkole Sztuk Pięknych pod kierunkiem Ignacego Pieńkowskiego i Stanisława Lentza (od 1911). Kontynuował naukę w prywatnej szkole malarstwa Konrada Krzyżanowskiego. Edukację artystyczną zakończył w Miejskiej Szkole Sztuk Zdobniczych u Mieczysława Kotarbińskiego, Edmunda Trojanowskiego i Władysława Skoczylasa. W 1924 przeniósł się do Lublina, następnie mieszkał w Puławach i Węgrowie na Podlasiu, a po II wojnie światowej w Kielcach i Krakowie. W 1950 wstąpił do ZPAP. Zajmował się grafiką warsztatową, głównie drzeworytem, pobocznie malarstwem i rysunkiem. Dzięki wytrwałej pracy i mimo ułomności (był głuchoniemy) osiągnął znaczącą pozycję w środowisku międzywojennych grafików. Tworzył pejzaże, widoki architektoniczne, portrety i kompozycje religijne. Wykonywał też ilustracje książkowe i ekslibrisy. Stylizował swe prace pod wpływem sztuki ludowej i Władysława Skoczylasa, którego uważał za swojego mistrza.
Drzeworyty kolorowane akwarelą na kartonie, 29 x 20,5 cm
Sygnowane i opisane ołówkiem
Matka Boska, Św. Jerzy, Chrystus, Matka Boska z Dzieciątkiem, Boże Narodzenie
Odbito ręcznie z oryginalnych klocków 35 egzemplarzy liczbowanych i sygnowanych przez artystę. Egzemplarze od 1 do 12 zawierały odbitki ręcznie kolorowane, egzemplarz nr. 4
Przedmowa Jan Żuk, obwoluta z kolorowanym drzeworytem
Studiował w Warszawskiej Szkole Sztuk Pięknych pod kierunkiem Ignacego Pieńkowskiego i Stanisława Lentza (od 1911). Kontynuował naukę w prywatnej szkole malarstwa Konrada Krzyżanowskiego. Edukację artystyczną zakończył w Miejskiej Szkole Sztuk Zdobniczych u Mieczysława Kotarbińskiego, Edmunda Trojanowskiego i Władysława Skoczylasa. W 1924 przeniósł się do Lublina, następnie mieszkał w Puławach i Węgrowie na Podlasiu, a po II wojnie światowej w Kielcach i Krakowie. W 1950 wstąpił do ZPAP. Zajmował się grafiką warsztatową, głównie drzeworytem, pobocznie malarstwem i rysunkiem. Dzięki wytrwałej pracy i mimo ułomności (był głuchoniemy) osiągnął znaczącą pozycję w środowisku międzywojennych grafików. Tworzył pejzaże, widoki architektoniczne, portrety i kompozycje religijne. Wykonywał też ilustracje książkowe i ekslibrisy. Stylizował swe prace pod wpływem sztuki ludowej i Władysława Skoczylasa, którego uważał za swojego mistrza.