- 4 rysunki siedzących postaci kobiecych; kredka, ołówek, węgiel na papierze; 45 x 28 cm; wszystkie sygnowane "C. Mystkowski AsniÝres 2/I/[19]26"
- 2 akty kobiece; tusz lawowany, akwarela na kartonie 38 x 16 oraz 36 x 26,5 cm; oba sygnowane "C.M."
- 5 portretów męskich; ołówek, kredka na kartonie, ok. 33 x 25 cm, sygnowane "Mystkowski Paris 1925 [2 rys.], ?1926 [2 rys.]?1927 [1 rys]";
- 2 portrety męskie; ołówek na papierze, 26 x 21,5 cm, sygn. oraz 26 x 19 cm, sygn. i datowany "Paris 1925 III/XII"
- 3 portrety kobiece: akwarela na kartonie, 21 x 16 cm, sygnowana "C.M."; kredka na kartonie,
35 x 26 cm; ołówek na papierze,
14 x 11 cm, sygn. "C. M.";
- 21 szkiców aktów kobiecych:
16 w sangwinie, z czego 2 sygnowane i datowane: "Paris 1926" (28 x 22 cm)
i "Paris 1927" (44 x 28 cm),
pozostałe 40 x 28 cm (10)
i ca 30 x 20 cm (4);
ponadto 5 w ołówku, 40 x 28 cm (3) i 32,5 x 25 cm (2);
- rys. węglem, 32 x 24,5 cm, przedstawiający dźwig na barce oraz tempera na kartonie,
25,5 x 34 cm, przedstawiająca dachy - oba niesygn.
Ukończył warszawską Szkołę Sztuk Pięknych u Karola Tichego (1924); przed tym uczył się m.in. w Saratowie. W 1924 wyjechał do Paryża. Poślubił Jawajkę Corry van Rhijn, od 1928 zamieszkali na Jawie. Bardzo tam popularny, nazywany był "Gauguinem Indonezji".
Wystawiał na Salonach paryskich w latach 1926-1935. Wystawy indywidualne - poza Paryżem - miał w Amsterdamie (1932) i Bandungu (1934).
Prace w muzeach Paryża i Amsterdamu, w zbiorach prywatnych w Holandii, USA, Anglii, Indonezji i w Polsce.
4 rysunki siedzących postaci kobiecych, 2 akty kobiece, 5 portretów męskich; 2 portrety męskie, 3 portrety kobiece, 21 szkiców aktów kobiecych, rys. węglem
Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji- 4 rysunki siedzących postaci kobiecych; kredka, ołówek, węgiel na papierze; 45 x 28 cm; wszystkie sygnowane "C. Mystkowski AsniÝres 2/I/[19]26"
- 2 akty kobiece; tusz lawowany, akwarela na kartonie 38 x 16 oraz 36 x 26,5 cm; oba sygnowane "C.M."
- 5 portretów męskich; ołówek, kredka na kartonie, ok. 33 x 25 cm, sygnowane "Mystkowski Paris 1925 [2 rys.], ?1926 [2 rys.]?1927 [1 rys]";
- 2 portrety męskie; ołówek na papierze, 26 x 21,5 cm, sygn. oraz 26 x 19 cm, sygn. i datowany "Paris 1925 III/XII"
- 3 portrety kobiece: akwarela na kartonie, 21 x 16 cm, sygnowana "C.M."; kredka na kartonie,
35 x 26 cm; ołówek na papierze,
14 x 11 cm, sygn. "C. M.";
- 21 szkiców aktów kobiecych:
16 w sangwinie, z czego 2 sygnowane i datowane: "Paris 1926" (28 x 22 cm)
i "Paris 1927" (44 x 28 cm),
pozostałe 40 x 28 cm (10)
i ca 30 x 20 cm (4);
ponadto 5 w ołówku, 40 x 28 cm (3) i 32,5 x 25 cm (2);
- rys. węglem, 32 x 24,5 cm, przedstawiający dźwig na barce oraz tempera na kartonie,
25,5 x 34 cm, przedstawiająca dachy - oba niesygn.
Ukończył warszawską Szkołę Sztuk Pięknych u Karola Tichego (1924); przed tym uczył się m.in. w Saratowie. W 1924 wyjechał do Paryża. Poślubił Jawajkę Corry van Rhijn, od 1928 zamieszkali na Jawie. Bardzo tam popularny, nazywany był "Gauguinem Indonezji".
Wystawiał na Salonach paryskich w latach 1926-1935. Wystawy indywidualne - poza Paryżem - miał w Amsterdamie (1932) i Bandungu (1934).
Prace w muzeach Paryża i Amsterdamu, w zbiorach prywatnych w Holandii, USA, Anglii, Indonezji i w Polsce.