Figurka nagiej kobiety, tańczącej w rytm trzymanych w dłoniach instrumentów - talerzy. Sygn. na krawędzi podstawy: „LORENZL”. Podstawa z zielonego onyksu, składająca się z kolistej plinty i wysokiego, cylindrycznego cokołu.
Artysta ceniony za niewielkie rzeźby art déco (w brązie, porcelanie, kości) - przeważnie pełne wdzięku figurki tancerek i gimnastyczek.
brąz; podstawa - onyks alabastrowy, zielonkawy, z brązowymi żyłkami (ukruszony na krawędzi); wys. 31 cm.
Wiedeń, lata 20-30. XX w.
Figurka nagiej kobiety, tańczącej w rytm trzymanych w dłoniach instrumentów - talerzy. Sygn. na krawędzi podstawy: „LORENZL”. Podstawa z zielonego onyksu, składająca się z kolistej plinty i wysokiego, cylindrycznego cokołu.
Artysta ceniony za niewielkie rzeźby art déco (w brązie, porcelanie, kości) - przeważnie pełne wdzięku figurki tancerek i gimnastyczek.