Paulina Robotycka – urodzona 30 kwietnia 2000 roku w Gdańsku. Od 2019 studiuje Psychologię na Uniwersytecie Gdań skim. Przede wszystkim uprawia malarstwo sztalugowe oraz monumentalne. W jej pracach znajdziemy odwołanie do malarstwa barwnych płaszczyzn, taszyzmu i malarstwa gestu. W swoich pracach czę sto nakłada kolory prosto z tubki, które mają symbolizowac´ na pozór proste emocje człowieka. Włas´nie emocje, które odbiorca czuje patrząc na jej prace są dla niej kluczowe. Stara się namalowac´ ludzkie odczucia, uz˙ywa do tego prostych form. Jednym z jej głównych zamierzeń w malarstwie jest zacierająca się granica pomiędzy bytem jaki stanowi dzieło, a odbiorcą. W swoich obrazach stosuje techniki psychologii koloru, skupia się na nakładanych barwach, z zamiarem wywołania odczuc´ u widza, zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Łączy organiczne oraz dynamiczne formy. W jej dziełach czę sto pojawia się pozorny brak harmonii kolorów, co wiąz˙e się ze sprzecznymi emocjami człowieka. Jej obrazy znajdują się w prywatnych kolekcjach w Polsce, Niemczech, Austrii, Francji, Holandii i Stanach Zjednoczonych.
Wystawy zbiorowe:
O miłos´ci i demonach. Kobieta w sztuce współczesnej. - Galeria w Zaułku, Gdańsk, 2022 r

073
Paulina WRÓBEL vel ROBOTYCKA (ur. 2000, Gdańsk)

Szlak nieodkrytych myśli, 2023

akryl, płyta, 60 x 60 cm, w oprawie: 70 x 70 cm,
sygn. l.d.: Robotycka 23.

Kup abonament Wykup abonament, aby zobaczyć więcej informacji

Paulina Robotycka – urodzona 30 kwietnia 2000 roku w Gdańsku. Od 2019 studiuje Psychologię na Uniwersytecie Gdań skim. Przede wszystkim uprawia malarstwo sztalugowe oraz monumentalne. W jej pracach znajdziemy odwołanie do malarstwa barwnych płaszczyzn, taszyzmu i malarstwa gestu. W swoich pracach czę sto nakłada kolory prosto z tubki, które mają symbolizowac´ na pozór proste emocje człowieka. Włas´nie emocje, które odbiorca czuje patrząc na jej prace są dla niej kluczowe. Stara się namalowac´ ludzkie odczucia, uz˙ywa do tego prostych form. Jednym z jej głównych zamierzeń w malarstwie jest zacierająca się granica pomiędzy bytem jaki stanowi dzieło, a odbiorcą. W swoich obrazach stosuje techniki psychologii koloru, skupia się na nakładanych barwach, z zamiarem wywołania odczuc´ u widza, zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Łączy organiczne oraz dynamiczne formy. W jej dziełach czę sto pojawia się pozorny brak harmonii kolorów, co wiąz˙e się ze sprzecznymi emocjami człowieka. Jej obrazy znajdują się w prywatnych kolekcjach w Polsce, Niemczech, Austrii, Francji, Holandii i Stanach Zjednoczonych.
Wystawy zbiorowe:
O miłos´ci i demonach. Kobieta w sztuce współczesnej. - Galeria w Zaułku, Gdańsk, 2022 r