Studiował prawo we Lwowie oraz historię sztuki w Krakowie. Malarstwa uczył się w Paryżu i u Józefa Pankiewicza w Hiszpanii (od ok. 1917 r.). Stale mieszkał w Paryżu, ale często jeździł do Hiszpanii, gdzie pracował jako kierownik artystyczny kilku pism i scenograf Teatru Odeon w Madrycie. Związany był ze środowiskiem École de Paris - zaprzyjaźniony m.in. z Mojżeszem Kislingiem i Melą Muter - wystawiał na paryskich Salonach, a także w Madrycie, Rzymie i Nowym Jorku. Brał udział także w wystawach krajowych. Jego sztuka ukształtowała się w kręgu wpływów J. Pankiewicza, środowiska École de Paris oraz fascynacji barokowym malarstwem hiszpańskim, zwłaszcza obrazami El Greca. W czasie wojny zaginął duży zespół prac artysty pozostawiony w jego paryskiej pracowni. Malował pejzaże, martwe natury i sceny rodzajowe.
Akwaforta, sucha igła, papier; 21,6 x 17,6 cm (kompozycja)
Sygnowany ołówkiem pod ryciną: III/XV Jahl
Studiował prawo we Lwowie oraz historię sztuki w Krakowie. Malarstwa uczył się w Paryżu i u Józefa Pankiewicza w Hiszpanii (od ok. 1917 r.). Stale mieszkał w Paryżu, ale często jeździł do Hiszpanii, gdzie pracował jako kierownik artystyczny kilku pism i scenograf Teatru Odeon w Madrycie. Związany był ze środowiskiem École de Paris - zaprzyjaźniony m.in. z Mojżeszem Kislingiem i Melą Muter - wystawiał na paryskich Salonach, a także w Madrycie, Rzymie i Nowym Jorku. Brał udział także w wystawach krajowych. Jego sztuka ukształtowała się w kręgu wpływów J. Pankiewicza, środowiska École de Paris oraz fascynacji barokowym malarstwem hiszpańskim, zwłaszcza obrazami El Greca. W czasie wojny zaginął duży zespół prac artysty pozostawiony w jego paryskiej pracowni. Malował pejzaże, martwe natury i sceny rodzajowe.