Śmiałe zestawienia intensywnych, częściowo przeciwstawnych kolorów, jak u francuskich fowistów. Dobre, nowoczesne malarstwo.
Nauki wstępne w rodzinnym Jarosławiu, 1912-23 na Akademii Krakowskiej (pod kier. J. Malczewskiego i St. Dębiskiego). Nauczyciel rysunku w Krakowie, nast. wykładowca w Szkole Budowlanej w Jarosławiu. Po wojnie we Wrocławiu. Malarz i grafik (drzewo- i miedzioryty). Malował portrety, pejzaże, kompozycje figuralne, polichromie kościelne.
olej, sklejka 82,7 x 60,8
sygnowany u dołu po prawej: "St. Kopystyński"
Śmiałe zestawienia intensywnych, częściowo przeciwstawnych kolorów, jak u francuskich fowistów. Dobre, nowoczesne malarstwo.
Nauki wstępne w rodzinnym Jarosławiu, 1912-23 na Akademii Krakowskiej (pod kier. J. Malczewskiego i St. Dębiskiego). Nauczyciel rysunku w Krakowie, nast. wykładowca w Szkole Budowlanej w Jarosławiu. Po wojnie we Wrocławiu. Malarz i grafik (drzewo- i miedzioryty). Malował portrety, pejzaże, kompozycje figuralne, polichromie kościelne.