W latach 90. artysta zyskał dużą popularność i uznanie, jego rzeźby zaczęły być wystawiane w przestrzeniach miejskich i w galeriach, zaczęły się nimi interesować zarówno muzea, jak i prywatni kolekcjonerzy sztuki, łącznie sprzedał ponad 3000 rzeźb. Jedna z rzeźb wykonana przez Tomasza Kawiaka znajduje się w światowej stolicy perfum – Grasse, w samym centrum miasta przed Muzeum Perfumerii. Rzeźba zatytuowana Habit de perfumeur (strój perfumiarza), została wykonana na podstawie XVII-wiecznej ryciny, przedstawiającej ówczesne zawody. W twórczości artysty był to początek serii rzeźb opartych na różnych śladach tradycyjnych zawodów. Kolejna rzeźba tego cyklu Zbieracz winogron stanęła w miejscowości Smith Haut Lafitte obok Bordeaux, druga natomiast znajduje się w części ogrodowej Pałacu Prezydenckiego w Warszawie. Inna rzeźba autorstwa Tomasza Kawiaka znajduje się w Mougins przed teatrem Scene 55, rzeźba monumentalna wysokości 3 metrów, ale wypełniona szczegółami, przedstawiająca kieszeń jeansów, w środku została wyryta definicja słownikowa pustki „vide”, a po drugiej stronie definicja przestrzeni „espace”.
Brąz patynowany, wys. 29 cm,
sygnowana na spodzie, ed.17/25
W latach 90. artysta zyskał dużą popularność i uznanie, jego rzeźby zaczęły być wystawiane w przestrzeniach miejskich i w galeriach, zaczęły się nimi interesować zarówno muzea, jak i prywatni kolekcjonerzy sztuki, łącznie sprzedał ponad 3000 rzeźb. Jedna z rzeźb wykonana przez Tomasza Kawiaka znajduje się w światowej stolicy perfum – Grasse, w samym centrum miasta przed Muzeum Perfumerii. Rzeźba zatytuowana Habit de perfumeur (strój perfumiarza), została wykonana na podstawie XVII-wiecznej ryciny, przedstawiającej ówczesne zawody. W twórczości artysty był to początek serii rzeźb opartych na różnych śladach tradycyjnych zawodów. Kolejna rzeźba tego cyklu Zbieracz winogron stanęła w miejscowości Smith Haut Lafitte obok Bordeaux, druga natomiast znajduje się w części ogrodowej Pałacu Prezydenckiego w Warszawie. Inna rzeźba autorstwa Tomasza Kawiaka znajduje się w Mougins przed teatrem Scene 55, rzeźba monumentalna wysokości 3 metrów, ale wypełniona szczegółami, przedstawiająca kieszeń jeansów, w środku została wyryta definicja słownikowa pustki „vide”, a po drugiej stronie definicja przestrzeni „espace”.