Prace z lakonicznym komunikatem są charakterystyczne dla praktyki artysty uchodzącego za mistrza konceptualnej refleksji, logicznych i lingwistycznych gier i pozornie tautologicznych rozważań. W latach 70. rozwijał gry językowe w seriach rysunków, fotografiach, książkach artystycznych. Do dzisiaj kluczowym dla jego sztuki pozostało pytanie o język, jego relacje ze światem, o uwięzienie w języku, pytanie o przezroczystość języka i jego przyległość do opisywanej rzeczywistości. Statement wykonany przy użyciu zrobionej przez artystę pieczątki należy do serii komunikatów rozsyłanych przez Kozłowskiego na początku lat 70. w ramach międzynarodowego projektu SIEĆ - zainicjowanej przez artystę sieci wymiany pomiędzy artystami z różnych stron świata.
1971
Cztery kremowe papiery maszynowe, tusz, wym. 11,4 x 18,2 cm każdy, podklejone na białym papierze 40 x 50,5 cm; w oprawie (drewniana rama, szkło)
Sygn. dat. i tytuł na przodzie
Prace z lakonicznym komunikatem są charakterystyczne dla praktyki artysty uchodzącego za mistrza konceptualnej refleksji, logicznych i lingwistycznych gier i pozornie tautologicznych rozważań. W latach 70. rozwijał gry językowe w seriach rysunków, fotografiach, książkach artystycznych. Do dzisiaj kluczowym dla jego sztuki pozostało pytanie o język, jego relacje ze światem, o uwięzienie w języku, pytanie o przezroczystość języka i jego przyległość do opisywanej rzeczywistości. Statement wykonany przy użyciu zrobionej przez artystę pieczątki należy do serii komunikatów rozsyłanych przez Kozłowskiego na początku lat 70. w ramach międzynarodowego projektu SIEĆ - zainicjowanej przez artystę sieci wymiany pomiędzy artystami z różnych stron świata.