Figurka słonia, bardzo dobra rze¼biarsko, choć nie sygnowana wykazuje cechy technologii warsztatu Bębnowskiego (kolorystyka, patynowanie angobą). Sukces komercyjny Bębnowskiego w okresie międzywojennym odzwierciedlają także liczne prace uczniów i współpracowników, naśladujące styl mistrza. Bębnowski z reguły sygnował swoje prace, tym nie mniej w Muzeum we Włocławku znajduje się taka sama nie sygnowana figura uznana za pracę Bębnowskiego.
Drobnoziarnista glinka terakotowa, angoba jasnobrązowa z zaciągnięciami naśladującymi patynę; wys. 25,5 cm, dł. ok. 36 cm; nie sygnowany
Polska, krąg Wacława Bębnowskiego (lub Wacław Bębnowski?), 1 poł. XX w.
Figurka słonia, bardzo dobra rze¼biarsko, choć nie sygnowana wykazuje cechy technologii warsztatu Bębnowskiego (kolorystyka, patynowanie angobą). Sukces komercyjny Bębnowskiego w okresie międzywojennym odzwierciedlają także liczne prace uczniów i współpracowników, naśladujące styl mistrza. Bębnowski z reguły sygnował swoje prace, tym nie mniej w Muzeum we Włocławku znajduje się taka sama nie sygnowana figura uznana za pracę Bębnowskiego.